וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! גלובל עם אורן נהרי: המלחמה על השליטה בעולם שלא הכרתם

5.1.2018 / 6:46

איזו מלחמה עקובה מדם מתנהלת בארץ הולדתם של לא מעט ישראלים, ואיך היא קשורה לשליטה בעולם? וגם: 200 שנה ל"פרנקנשטיין" - מה קרה מאז לאדם, למכונה, וליחסים שביניהם? צפו בתכנית

מערכת וואלה!

חדש בוואלה! NEWS: תכנית אולפן חדשה בהגשת עורך חדשות החוץ אורן נהרי. התכנית תעסוק בנושאי חוץ מזווית אחרת, ותכלול ריאיונות בשלל נושאים, דיווחים של שליחי וואלה! NEWS ברחבי העולם, כתבות, פינות וקליפים מקוריים – הכול במעברים חדים ובקצב מהיר.

את התכנית עורכת העורכת ומגישת וואלה! NEWS הילה קובו, היא תעלה מדי חמישי במגזין סוף השבוע של האתר, בפייסבוק ובאפליקציה, ומצטרפת למגוון פורמטי הווידאו ותכניות האולפן המצליחות של וואלה! NEWS כמו המהדורה המרכזית ו-וואלה! טוק עם יעקב אילון.

והפעם במוקד התכנית: אילו מאבקים עקובים מדם מתנהלים בארץ הולדתם של לא מעט ישראלים, ואיך הם קשורים לשליטה בעולם? אורן נהרי על המלחמה המתמשכת בין אוקראינה לרוסיה, על ההיסטוריה של אוקראינה ומקורותיה של המלחמה, ועל סבלנותו הזדונית של פוטין.

עוד בתכנית: ב-1 בינואר השבוע צוינו 25 שנה לכינון האיחוד האירופי. לרגל האירוע אורן נהרי משוחח קצרות עם ידידו, פרשן חדשות החוץ דוד ויצטום, על כוחו של האיחוד היום ועל כוחה של מנהיגת האיחוד גרמניה, על שני ספרים חדשים שיצאו על השטאזי במזרח גרמניה ועל העדנה המחודשת והמשונה שזוכה לה עידן השטאזי.

וגם: השבוע צוינו 200 שנה לפרסום הספר "פרנקנשטיין" - מה קרה מאז לאדם, למכונה וליחסים שביניהם?; וקליפ משעשע על רקע הדיון של הנשיא טראמפ ושליט צפון קוריאה קים ג'ונג און למי יש (כפתור נשק גרעיני) יותר גדול.

צפו בתכנית.

(עדכון ראשון 4.1, 17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully