וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן סוערת, רמת גן סוגרת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

2.1.2018 / 14:00

הרמטכ"ל נגד הקריאות לתקוף בעזה, הרוגים בהפגנות באיראן, מה חושב הציבור על סגירת עסקים בשבת, מהיום הקנאביס חוקי בקליפורניה והסרט החדש של קולין פארל

צילום:ניב אהרונסון, רוני כנפו, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט מותח ביקורת על כל מי שקורא להסלמת התגובה הצבאית בעזה. הפרשן אמיר אורן על המסר ועל ההתייחסות למצב בסוריה ולאיום האיראני.
ציפי לבני יו"ר התנועה ולשעבר מ"מ רה"מ על המהלך הנדרש מול עזה.

הקואליציה נאלצה לדחות את ההצבעה על החוק לסגירת עסקים בשבת לאחר שלא הצליחה להשיג רוב.
יקי אדמקר הכתב בכנסת עם הפרטים.
מנחם לזר מנכ"ל פאנלס פוליטיקס עם סקר חדש שמביא את עמדות הציבור בנושא השבת וטל שלו הכתבת הפוליטית משמעותו.

על פי הדיווחים חמישה אזרחים נורו למוות במהלך ההפגנות באיראן ביממה האחרונה. כ-30 הרוגים מאז פרוץ ההפגנות. הדיווחים חלקיים ולרוב גם אינטרסנטיים. אבל משהו קורה.
ד"ר רז צימט מומחה לאיראן מומחה לאיראן מהמכון למחקרי ביטחון לאומי והפורום לחשיבה אזורית ואורן נהרי, עורך החוץ על מה ההפגנות והדרך לסיימן.


המדינה הגדולה בארה"ב והכלכלה השישית בגודלה בעולם עולה על רכבת הקאנאביס. מהיום חוקי למכור ולקנות מריחואנה בקליפורניה. הדיווח של הילה קובו.
אורן ליבוביץ' יו"ר עלה ירוק ועורך המגזין קנאביס הסביר האם ומתי זה יקרה בישראל.

היום נסגר בית הקולנוע "לב" ברמת גן השוכן בקניון ביאליק בעיר, בעקבות מעבר הקניון למתכונת שמירת שבת. אבנר שביא מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הסגירה וגם על הראיון עם השחקן זוכה פרס הגלובוס קולין פארל לרגל יציאת הסרט "להרוג אייל קדוש".

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully