וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה יהודית מניו יורק נהרגה בהתרסקות בקוסטה ריקה: "הלם גדול"

1.1.2018 / 11:29

עשרה נוסעים אמריקנים ושני נוסעים מקומיים נספו בתאונת מטוס במדינה, זמן קצר אחרי ההמראה. בין ההרוגים היו חמישה מבני משפחת סטיינברג. " "הטרגדיה הזו פגעה קשות בקהילה שלנו"

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: תום זואילי

12 בני אדם נהרגו אתמול (ראשון) בהתרסקות מטוס באזור מיוער בצפון-מערב קוסטה ריקה, זמן קצר לאחר ההמראה. החוקרים במדינה המרכז-אמריקנית בוחנים מה הוביל לתאונה הקטלנית, שבה נספו עשרה אמריקנים – בהם חמישה בני משפחה יהודית מניו יורק – ועוד שני אזרחים מקומיים.

לפי דיווחים בכלי תקשורת אמריקניים, על טיסת חברת "נייצ'ר איר" היו בני משפחת סטיינברג – ההורים ברוס ואירן, ובניהם מת'יו, וויליאם וזאכרי. "אנחנו בהלם מוחלט כרגע, אנחנו לא מאמינים", כתבה אחותו של ברוס, תמרה, בחשבון הפייסבוק שלה. היא אישרה את מותם של חמשת בני משפחתה בריאיון לרשת NBC.

משפחת סטיינברג, שנספתה בהתרסקות מטוס בקוסטה ריקה. פייסבוק, צילום מסך
ההורים ברוס ואירן, והילדים וויליאם, מת'יו וזאכרי/צילום מסך, פייסבוק

הרב ג'ונת'ן בלייק, מבית הכנסת הרפורמי ווסטצ'סטר שבסקרסדייל, כתב בחשבון הפייסבוק של בית הכנסת ומייל ששלח לסוכנות הידיעות אי-פי כי הזוג היה מעורב בפעילות התנדבותית והיה חבר בארגונים יהודיים מקומיים. "הטרגדיה הזו פגעה קשות בקהילה שלנו", כתב הרב בלייק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ND 
5 בני משפחה יהודית נהרגו בהתרסקות המטוס בקוסטה ריקה. רויטרס
זירת ההתרסקות/רויטרס

מנהל רשות חברת התעופה האזרחית של קוסטה ריקה, אניו קוביו, אמר במסיבת עיתונאים כי טיסת הצ'רטר התרסקה זמן קצר לאחר שיצאה לדרכה בשעות הצהריים מפונטה איסליטה אל הבירה סן חוזה. הוא הוסיף כי החוקרים בודקים את סיבות התאונה האפשריות.

הוא זיהה את הטייס כחואן מנואל רטנה ואמר כי הוא היה טייס מנוסה. נשיאת קוסטה ריקה לשעבר לאורה צ'ינצ'ייה סיפרה כי הטייס היה בן דודה.

התרסקות מטוס באזור ההררי בקוסטה ריקה 31 בדצמבר 2017. רויטרס
עשן מיתמר מאזור ההתרסקות/רויטרס
התרסקות מטוס באזור ההררי בקוסטה ריקה 31 בדצמבר 2017. רויטרס
התרסקות מטוס באזור ההררי בקוסטה ריקה 31 בדצמבר 2017/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully