וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב ברים ושדרת המחאה נגד שחיתות: ליל הסילבסטר של אלשיך

1.1.2018 / 10:50

מלווה בפיקוד משטרת תל אביב יצא המפכ"ל אלשיך לבדוק את ההיערכות בכבישים ובמרכזי הבילוי לקראת החגיגות. אלשיך זכה לדברי תמיכה מצד מבלים, שביקשו לחזק את ידיו בשל המתיחות מול ראש הממשלה

צילום: אבי אשכנזי, עריכה: תום זואילי ושניר דבוש

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך יצא הלילה (שני) לבדוק מקרוב את היערכות המשטרה בכבישים ובמרכזי הבילוי בגוש דן במסגרת חגיגות השנה האזרחית החדשה. המפכ"ל זכה למופע תמיכה סוחף של אזרחים שביקשו לחזק אותו בעקבות המתיחות שנוצרה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירי הליכוד לבין המשטרה בעקבות חקירות ראש הממשלה.

רחוב רוטשילד בתל אביב הפך בחודש וחצי האחרונים מוקד להפגנות סוף-השבוע נגד השחיתות השלטונית. הלילה היה מלא הרחוב, כמו גם רחוב אלנבי בעיר, בעשרות אלפי חוגגים: בני נוער, בליינים בוגרים ותיירים רבים, חלקם מצרפת ומארצות הברית. המפכ"ל, מלווה בפיקוד משטרת תל אביב, הגיע למקום כדי לסייר בין הברים, המועדונים, והמסעדות והופתע מהחוגגים שמיהרו לפנות אליו תוך שחלקם מבקשים ללחוץ את ידו. אחרים פנו ואמרו לו: "אנחנו אתכם, תמשיכו במלאכה המבורכת", ו"תהיה חזק, הגיע הזמן לנקות את השחיתות. אתה עושה עבודה אמיצה".

עוד בוואלה! NEWS
לאחר חודשים של מאבק: רעייתו של ח"כ יהודה גליק הלכה לעולמה
חשד: עבריין סמים הסתיר הרואין וקוקאין בתוך גופה של בת זוגו
ועדת הפנים דנה בחוק המרכולים: אמסלם ביקש להחריג את חנויות הנוחות

סילבסטר עם המפכ"ל- אלשיך התייחס למועד פרסום ההמלצות בחקירות נתניהו: טעיתי בהערכתי בעבר, לא אתייחס לזה שוב. צילום: אבי אשכנזי, עריכה: תום זואילי., אבי אשכנזי
"הם יודעים שהמשטרה עושה את עבודתה". אלשיך, הלילה/אבי אשכנזי , צילום: אבי אשכנזי, עריכה: תום זואילי.

המפכ"ל הודה לפונים אליו. "האינטואיציה שלהם טובה, בריאה והם יודעים שהמשטרה עושה את עבודתה", אמר לוואלה! NEWS. על האפשרות של גיבוש המלצות בתיק 1000 ותיק 2000 בשנה הקרובה אמר: "פעם אחת טעיתי, לא שהתשובה לא הייתה נכונה אלא שהייתי צריך להיות חכם כדי לדעת שתשובה יכולה להשתנות בהתאם לנסיבות. ועל כן, אני לא עונה על השאלה הזו, כל אחד לומד".

כמה דקות לפני חצות הוסיף אלשיך: "מה שבטוח שהשנה לא יהיו ההמלצות". במהלך הסיור הלילי ביקר המפכ"ל גם במחסומי בידוק לגילוי נהגים שיכורים. בתל אביב הוא נכנס למועדון "הברסקה" שעליו פשטה המשטרה שרק לפני חודש ואיתרה סמים בידי חלק מהמבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully