וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד מסיבות על החוף: 15 מחופי הכנרת יוכרזו כשקטים

31.12.2017 / 21:06

בהחלטה של איגוד ערים כנרת ומשטרת ישראל הוסכם להכריז על 15 חופי האיגוד כשקטים, ולאסור על הכנסת ערכות הגברה וקריוקי לשטחם כבר בעונת הרחצה הקרובה. יו"ר האיגוד: "ההחלטה תוביל לעלייה משמעותית במספר המשפחות באגם הלאומי"

צילום: מאיר ועקנין, עריכת וידאו: ניר חן

כחלק מההיערכות לעונת הרחצה 2018, קיבלו היום (ראשון) איגוד ערים כנרת, משטרת ישראל, נציגי משרד התיירות והגופים הירוקים החלטה להכריז על כל 15 חופי איגוד ערים כנרת של האגם הלאומי כחופים שקטים שבהם תיאסר השמעת מוזיקה.

ההצעה מתבססת על הצלחת הפיילוט שהחל לפני כארבע שנים בכמה מחופי הכנרת שבהם נאסרה השמעת מוזיקה והכנסת ערכות הגברה וקריוקי. הפיילוט, שהחל בחוף צאלון, היה להצלחה גדולה והוביל לשינוי מהותי באווירה ובחוויית הנופש. החופים השקטים הפכו לפופולריים במיוחד ומשכו אליהם משפחות רבות. בשנים האחרונות נוספו לרשימת החופים השקטים גם החופים חוקוק צפון, מפרץ אמנון, גופרה וצינברי.

חוף לבנון הכנרת. יח"צ רשות הכנרת,
ההחלטה תחול על כמה מהחופים הפופולריים של האגם. חוף לבנון/יח"צ רשות הכנרת

במהלך הישיבה באיגוד הצביעו כל חברי ההנהלה פה אחד בעד ההכרזה והסכימו כי יש להחיל אותה החל מעונת הרחצה הקרובה. המהלך ייכנס לפועל כבר בעוד ארבעה חודשים, עם פתיחת עונת הרחצה בחג הפסח, ויכלול את כל 15 חופי האיגוד, ובהם דוגית, חלוקים, כורסי ולבנון, הנחשבים כיום לרועשים ופופולריים בקרב צעירים.

ברשות הכנרת בירכו על החלטת האיגוד וציינו כי בחופים השקטים נרשמו בעונות הרחצה האחרונות תפוסות גבוהות במיוחד של משפחות וכי המהלך הוכיח את עצמו. "הציבור פוקד את חופי הכנרת ורוצה ליהנות מפיסת טבע פסטורלית, נעימה וגם שקטה", נמסר מהרשות. "ההכרזה על חופים שקטים שינתה את המציאות בחופים שהוכרזו, וזה הזמן להחיל את השקט על כל חופי האגם הלאומי". עוד נמסר כי בחופים שהוכרזו כשקטים בשנים האחרונות נשמר גם הניקיון והסדר.

אלי מלכה, יו"ר איגוד ערים כנרת וראש המועצה האזורית גולן אמר כי "ההחלטה תוביל לעלייה משמעותית במספר המשפחות שיבואו לנפוש עם ילדיהן באגם הלאומי, ותסייע בפיקוח על התנהגות בני הנוער המגיעים לחופים". מלכה הוסיף כי הוא "מברך את משטרת ישראל על שיתוף הפעולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מטיילים בחופי הכנרת, 24 באוקטובר 2016. ירדן נקש, רשות הכנרת, אתר רשמי
"הפיילוט הוכיח את עצמו". חוף בכנרת/אתר רשמי, ירדן נקש, רשות הכנרת
  • עוד באותו נושא:
  • כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully