וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הסכימה להצעת נישואים ממיטת בית החולים - שעות לפני מותה

הת'ר לינדזי, מקונטיקט, הספיקה להיות נשואה לבן זוגה דייוויד מושר למשך 18 שעות, עד שהסרטן הכניע אותה סופית. "היא הייתה מאושרת שהיא יכלה להגיד 'אני אשתו'", סיפרה חברתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחתנה במאמץ אחרון. לינדזי ובן זוגה מושר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלומה של הת'ר לינדזי, תושבת קונטיקט, ארצות הברית, התגשם למשך 18 שעות. ממיטתה בבית החולים, היא נישאה לבן זוגה דייוויד מושר, שנתיים אחרי שאובחנה כחולת סרטן שד.

שמחתה של לינדזי תועדה על ידי חברתה כריסטינה קרס, והתמונות מהרגע המאושר, שבו הרימה לינדזי, 31 את ידיה אחרי שאמרה כן להצעת הנישואים של בן זוגה, כבשו את הרשתות החברתיות. "זה הזכיר לי מישהו שחצה את קו הסיום של מרתון או משהו", אמר מושר, בן ה-35. "היא הייתה מאושרת שהיא הייתה יכולה להגיד 'אני אשתו'", סיפרה חברתה קרס לרשת WFSB.

עם זאת, הרגע המאושר חלף במהרה, אחרי שלינדזי נכנעה למחלה כמה שעות לאחר מכן, כשהיא מאושפזת בבית החולים סנט פרנסיס בעיר הארטפורד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכירו בשיעור ריקוד ב-2015. לינדזי ומושר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים הכירו בשיעור ריקוד ב-2015, ובסופה אובחנה לינדזי כחולת סרטן. מאז, חברתה עזרה לה לתכנן את חתונת חלומותיה. "היא הייתה מלאת תקווה", סיפרה. "הדרך שבה דיברנו על זה העניקה תחושה שזה לא הולך לקרות".

לינדזי הודתה בפני חברתה כי היא חוששת שלא תחיה עד ל"יום הגדול" וכשמצבה הבריאותי התדרדר, חבריה, בני משפחתה והרופאים פעלו במהירות. החתונה הוקדמה ולינדזי הצליחה ללבוש את שמלתה בסופו של דבר, על אף החשש שהיא תהיה חלשה מדי לעשות זאת. "'אני לא מפחדת מהמוות, אני כל כך מאוהבת ואני הולכת לחגוג זאת עכשיו", נזכרה חברתה בדברים שאמרה.

לינדזי נקברה אתמול, היום שבו היה המועד המקורי של חתונתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully