וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפלים קפאו מלכת: חלקים מהניאגרה הפכו לקרח בשל גל כפור קיצוני

קטעים מאתר הטבע בקנדה כוסו בקרח בשל מזג האוויר הקיצוני הפוקד את צפון אמריקה, ותיירים אמיצים הגיעו למקום כדי לתעד את המחזה הנדיר. "זה פשוט מרהיב"

מפלי הניאגרה 31 בדצמבר 2017. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
קור ארקטי מכסה את צפון אמריקה. מפלי הניאגרה מכוסים בקרח/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

חלק ממפלי הניאגרה קפאו בעקבות גל הכפור השורר בחלקים מקנדה וארצות הברית, כשהטמפרטורות הנמוכות מתקרבות לשיא. בתמונות מאתר הטבע הפופולרי נראים חלקים מהמפלים באזור אונטריו מכוסים בנטיפי קרח, כשתיירים אמיצים שצלחו את הקור העז הגיעו כדי לתעד את התופעה.

"זה כל כך יפה", אמר זיונג ז'אנג, תייר מסין שנסע מרחק של שבע שעות מניו ג'רזי כדי לצפות במחזה החריג. "הייתי כאן בקיץ לפני ארבע שנים. זה היה טוב, אבל לא כמו עכשיו. זה פשוט מרהיב, עם כל השלג והעצים שנראים כאילו הם מכוסים בסוכר".

איי ג'יי ואפריל מלוני, המתגוררים בפיטסבורג, פנסילבניה, הגיעו עם ילדיהם הקטנים – שרה בת העשר וג'ק בן השמונה – כדי להתמוגג מהמפלים מכוסי הקרח. "ראינו את זה בחדשות ורצינו להביא את הילדים כדי שיראו זאת", אמרה אפריל. "זה נראה נפלא". היא סיפרה כי הדרך ארכה חמש שעות וחצי בשל השלג – כמעט פי שניים מהזמן הממוצע.

לקריאה נוספת בנושא
הרשויות באיראן מזהירות: נפעיל "יד ברזל" נגד המפגינים
היועץ של טראמפ שהשתכר וחשף מידע על הקשר עם רוסיה

מפלי הניאגרה 31 בדצמבר 2017. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
מפלי הניאגרה 31 בדצמבר 2017/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

בשל הקור הקיצוני, הרשויות בקנדה פרסמו אזהרות מפני מזג האוויר, כולל בבירה אוטווה, שם צמצמה הממשלה את חגיגות השנה החדשה והעבירה טורניר הוקי קרח אל תוך אולם סגור. 17- מעלות נמדדו בעיר, והשירות המטאורולוגי במדינה הזהיר כי הרוחות החזקות עשויות לגרום לכך שהטמפרטורות שיורגשו יהיו קרובות יותר ל-35-.

האוויר הארקטי שמקפיא את קנדה מכה גם בחלקים נרחבים מצפון-מזרח ארצות הברית והמערב התיכון שלה. לפי התחזיות, מזג האוויר המקפיא יימשך גם אל תוך השנה החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תיעוד ממפלי הניאגרה, מכוסי שכבת קרח

מפלי הניאגרה 31 בדצמבר 2017. AP
מפלי הניאגרה קפואים/AP

תיעוד נוסף מהניאגרה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully