וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבלים את 2018: צפו במשדר סיכום השנה באולפן וואלה! NEWS

31.12.2017 / 11:15

רגע לפני שנפרדים מ-2017, זה הזמן לסקור את התופעות, הטרנדים, המשברים וההישגים שעיצבו את השנה החולפת ומערכת וואלה! NEWS מזמינה אתכם לסכם איתה את השנה החולפת במשדר חגיגי במיוחד מהאולפן השקוף, בהשתתפות אורחים רבים והופעות של קרן פלס ואמיר דדון

LIVE

שנת 2017 היתה שנה סוערת למדי. היא התחילה בהשבעתו של דונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית בינואר, ומאז לא ידעה רגע אחד של שקט. זו הייתה שנה שבה ארגון הטרור הרצחני דאעש נמחק על ידי המעצמות, ארצות הברית עמדה המומה מול מעשה הטבח בלאס וגאס וכמעט נגררה למלחמה נגד קוריאה הצפונית; רעידות אדמה קטלניות החרידו את מקסיקו ואיראן, סופות הוריקן השתוללו באיים הקריביים ובפלורידה, עולם הספורט נפרד מהאצן האגדי יוסאין בולט, גל גדות הפכה לשם עולמי, שחקנים ידועי שם כרוג'ר מור וג'רי לואיס הלכו לעולמם וקמפיין #METOO הכה גלים.

אז איך שנת 2017 השפיעה על העולם ועל ישראל? מהם אירועי התרבות הבולטים של השנה? מה קרה בעולם הספורט? איזה שערוריות ייצרו הסלבס ומה היה הטרנד החם בעולם הקולינריה?

מערכת וואלה! NEWS מזמינה אתכם להצטרף אליה במשדר סיכום מיוחד שבו נארח את דודו טסה, קרן פלס, אמיר דדון, שלי גפני, חנה קנזייבה ועוד רבים וטובים שיעזרו לנו לסכם את השנה שהייתה. צפו במשדר המיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully