וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נפגש עם רבנים בכירים: מאמין שהחקירות לא יגיעו לביהמ"ש

על רקע החקירות והפגנות המחאה, נועד ראש הממשלה עם הרבנים חיים דרוקמן, אלי סדן ודוד סתיו בלשכתו, והודה להם על התמיכה בו. לפי גורמים שנכחו בפגישה, נתניהו אמר כי הוא אינו חושש ממשפט, אלא מנסיון של התקשורת להפילו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ורד לידני

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (שלישי) עם שורת רבנים בכירים בציונות הדתית בלשכתו בירושלים, על רקע חקירותיו, ועל רקע הפגנת הימין נגד השחיתות שנערכה במוצאי שבת בכיכר ציון. הרבנים שהגיעו לפגישה היו חיים דרוקמן, אלי סדן, דוד סתיו ויצחק נריה.

נתניהו אמר בפגישה כי יש לו אמון מלא במערכת המשפט, ביועץ המשפטי לממשלה וטען כי הוא מאמין שהתיקים נגדו לא יגיעו לבית המשפט. לפי גורמים שנכחו בפגישה, אמר נתניהו כי הוא אינו חושש ממשפט אלא מנסיון של התקשורת ופוליטיקאים להפילו.

"יש פה מאמץ פוליטי באמצעות הפגנות ודברים אחרים להפיל את הממשלה הלאומית בראשותנו שדואגת לארץ ישראל ונאבקת למענה", אמר נתניהו לרבנים, "לכן ההתייצבות שלכם מאוד חשובה ואני רוצה להביע את הערכתי. לא תמיד השכלנו לעמוד מול הניסיונות הללו. עם ישראל פעם אחת ב-1992 זה הצליח, הפעם נדאג שזה לא יצליח. אני חושב שכולנו למודי ניסיון ואף אחד מאיתנו לא מולך שולל. רציתי להביע את הערכתי ולחזק איש את רעהו".

עוד בוואלה! NEWS:
נאום במרוקאית על דוכן המליאה: התשובה של יש עתיד לח"כ אמסלם
תקיפה בתוך הבסיס: שני חיילים מואשמים בתקיפת חברם ליחידה
"נועה רצתה לעזור ולתרום": הובאה למנוחות הילדה שמתה משפעת

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפרד מהרב חיים דרוקמן, עם פרישתו מראשות מערך הגיור, פברואר 2012. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
"המציאות הקיימת בלתי נסבלת". ראש הממשלה והרב דרוקמן/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

הרב דרוקמן, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, אמר בפגישה: "המציאות הקיימת בלתי נסבלת. הם משתמשים בערכים ומדברים גבוהה גבוהה, כשהמניעים אחרים לחלוטין. צריך להגיד את האמת, זה עצמו, מי שנלחם נגד שחיתות כביכול זה עצמו שחיתות".

הרב סדן, מראשי המכינה הקדם צבאית בעלי ומהדמויות הבולטות בציונות הדתית, הוסיף: "אני זועם מאוד על הרדיפה שיש היום, מהרבה סיבות. זה כשאנשים מרשים לעצמם ככה לדבר על ראש הממשלה בלי שום שמירת הלשון, זאת תעודת עניות למדינה שלנו. אני חושב שזה משפיל את כל החיים. להגיד שיש בעיה שקיבלת סיגריה, לולא זה היה מצחיק זה פשוט סקנדל שאין כדוגמתו. זאת הפקרות, חוסר רצינות, זה שחיתות. רוצים להחליף שלטון בצורה כזו ולא בקלפי.

"מי יצר יציבות שלטונית כל כך חזקה במדינת ישראל כמוך. אתה מייצג את מדינת ישראל בצורה מעוררת כבוד. לא שמעתי אף פעם, מתקופת אבא אבן ההיסטורית ועד היום, תמיד נציגי הציבור מדברים אפולוגטיקה. פעם ראשונה שאני שומע באו"ם, בכנסת, בכל מקום, מדבר בכבוד ובגאון של עם ישראל. אני חושב שמגיע לך על זה תודה רבה. כשאתה דיברת באו"ם כמעט בכיתי. אחרי 2000 שנות גלות ואחרי עשרות שנים של ראשי ממשלות מתחנפים ומתחננים, כשראש ממשלה מדבר ככה בעיניי זאת היסטוריה".

נתניהו הודה לרבנים על התמיכה שהביעו בו, ושוחח עמם על שירות נשים בצה"ל ו"המצב בשטחים". לפי גורמים שנכחו בפגישה, הרבנים טענו כי "נתניהו מזמן אותם אליו רק כשהוא צריך אותם, וזונח אותם ביתר הזמן".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ישתתפו באירוע הדלקת נר שמיני של חנוכה יחד עם חברות וחברי הליכוד, כפר המכביה , 19 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
נתניהו ב"נאום ההמלצות", בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully