וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצאה באנטרטיקה הוכחה מדעית לכך שסיפור תיבת נוח אכן התרחש באמת?

27.12.2017 / 23:49

חוקרים מצאו יער קפוא באנטרטיקה, מה שגרם לכמה בריאתנים להכריז כי מדובר בהוכחה למבול הגדול שהחריב 95 אחוז מאוכלוסיית העולם. הבעיה היחידה היא לוח הזמנים הלא הגיוני

יוטיוב

בסרטון: פארק תיבת נוח שנבנה בקאנטקי

האם הסיפור התנ"כי על המבול הגדול שהציף את כדור הארץ ועל תיבת נוח בה נאספו זוגות של בעלי חיים - אכן התרחש במציאות? מספר בריאתנים טוענים כי מצאו כעת הוכחות מדעיות שמאמתות את התיאוריה הזו..

לטענת ד"ר טים קליירי, בריאתן ידוע, "קבוצת חוקרים גילתה לאחרונה יער של עצים מאובנים באנטרטיקה. העצים נמצאו בהרים וכוללים מספר סוגים. התגלhת הזו לא צריכה להפתיע אף אחד שרואה בספר בראשית את ההיסטוריה".


עוד ב"אסור לפםפס":

נחשפו סודות העיר הרומית המיתולוגית שנעלמה ואותרה כעת בשלמותה מתחת למים
המדענים נדהמו: קופים תועדו מקיימים יחסי מין עם איילים

אנטרקטיקה. AP
תגלית מרעישה באנטרטיקה/AP

איך זה קשור לתיבת נוח? לטענת הבריאתנים, מדובר ביער שנשמר אחרי אסון טבע גדול מימדים שחיסל 95 אחוז מאוכלוסיית כדור הארץ - אסון שלדעתם היה המבול שהביא איתו את תיבת נוח. "התנ"ך מסביר באופן ברור שהמבול השפיע על כל היצורים, אז למה שאנטרקטיקה לא תושפע מכך?" תהה קליירי.

אגב, לבריאתנים ולמדענים יש ויכוח שככל הנראה לא יגיע לפיתרון סופי: הראשונים מאמינים שכדור הארץ הוא בן לא יותר מ-10,000 שנה, בעוד שאותם מדענים שגילו את היער הקפוא טוענים כי הוא בן כ-280 מיליון שנה. איך זה מסתדר עם הסיפור של תיבת נוח? פייר, אין לנו מושג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully