וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: "נאום חנוכה על הגבות של משה נוסבאום? בן אדם, אתה מביך"

21.12.2017 / 13:00

יו"ר העבודה אבי גבאי התייחס בריאיון ליעקב אילון בוואלה! TALK, ל"נאום ההמלצות" של נתניהו. "אתה עולה לנאום לרגל החג, וזה מה שיש לך לומר לעם? זה מעיד על התפרקות מוחלטת", תקף. הריאיון המלא יפורסם במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS

צילום סטילס: ראובן קסטרו עריכת וידאו: נועה לוי

יו"ר העבודה אבי גבאי התארח היום (חמישי) אצל יעקב אילון באולפן וואלה! TALK והתייחס לנאומו האחרון של ראש הממשלה בנימין נתניהו על החקירות נגדו. "נתניהו מביך אותנו", אמר גבאי. "ראיתי עיתוי נורא ואיום. זה המנהיג של העם היהודי, לא יעזור כלום. אתה ראש ממשלת ישראל, אתה ראש הממשלה של כל אזרחי המדינה אתה גם המנהיג הכי חשוב של העם יהודי", תקף גבאי.

"אתה עולה לנאום לרגל חג החנוכה, טקס הדלקת נרות, המכבים, כולנו מסתכלים איך היה, איך נלחמנו ביוונים. ומה יש לך לומר לעם, לחקות את משה נוסבאום? זה מה שיש לך לומר, לתקוף את המשטרה?", הוסיף יו"ר העבודה.

לדבריו, "זה מעיד על התפרקות מוחלטת ולכן נתניהו חייב ללכת. אנחנו חייבים להגיע כמה שיותר מהר לבחירות כי אני מוטרד. אני מוטרד מהלכי הרוח סביבו. איך זה יכול לשאת נאום חנוכה הוא מקדיש לגבות של משה נוסבאום? איך ראש ממשלה של העם היהודי עושה דבר כזה? בן אדם אתה מביך אותנו. זה ראש הממשלה שלי. אתה מביך את התומכים שלך".

הריאיון המלא יתפרסם במגזין סוף השבוע

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ואבי גבאי. 21 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
"מעיד על התפרקות מוחלטת". גבאי/ראובן קסטרו
וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ואבי גבאי. 21 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
מוטרד מהלכי הרוח סביב נתניהו. גבאי צילום:/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully