וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשיך על נאום נתניהו: "המשטרה לא צריכה להיות חלק מהשיח הזה"

21.12.2017 / 12:29

המפכ"ל התייחס לביקורת שמתח ראש הממשלה בנאומו מול פעילי הליכוד, על עבודת המשטרה, ברקע הדיון על חוק ההמלצות. "אני רואה עסקים כרגיל ולא מזהה שזה מפריע למשטרה. ככה אנחנו עושים וככה נמשיך לעשות", אמר אלשיך

עריכה: שניר דבוש

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך התייחס היום (חמישי) לראשונה לנאום ראש הממשלה נגד המשטרה, ואמר כי "אנחנו לא צריכים להיות חלק מהשיח הזה. ככה אנחנו עושים וככה נמשיך לעשות. אני רואה עסקים כרגיל במשטרה. אני לא מזהה שזה מפריע למשטרה".

נתניהו האשים השבוע כי "רוב ההמלצות המשטרה נגמרות בלא כלום, רובן מושלכות לפח ולא מגיעות לכדי כתב אישום. מדובר בהמלצות שמתבררות כהמלצות סרק נגד אלפי אזרחים מהשורה ונבחרי ציבור - ובינתיים הורסות לאנשים את החיים".

אלשיך, שנאם בטקס החלפת מפקד מחוז חוף במשטרה, הוסיף: "הדיון הוא דיון ציבורי. אני משאיר את כל מה שלא קשור לפריזמה המקצועית של המשטרה לפרשנים אחרים". באירוע נכנס לתפקיד מפקד המחוז ניצב פרץ עמר, שהחליף את ניצב עמוס יעקב.

המפכ"ל רוני אלשיך בטקס החלפת פיקוד במחוז החוף של המשטרה, 21 בדצמבר 2017. ערן גילווארג
המפכ"ל רוני אלשיך בטקס החלפת פיקוד במחוז החוף של המשטרה, 21 בדצמבר 2017/ערן גילווארג

השר לביטחון הפנים גלעד ארד אמר באירוע: "המשטרה הולכת ומתעצמת בשנתיים האחרונות באופן חסר תקדים. הכל, נעשה למען האזרח, למען הסדר הציבורי ולמען שלטון החוק. החוק מעל לכל, כפי שמתחייב במדינה דמוקרטית. אמשיך לעשות הכל, הכל, על מנת לחזק את משטרת ישראל, כדי לתת גיבוי לעבודה שכל כך חשובה לאזרחי מדינת ישראל. יש למשטרה השגים אדירים, תמשיכו במלאכת הקודש שלכם".

אתמול מתח ארדן ביקורת על נאום נתניהו, ואמר בדיון במליאת הכסף: "בחלק מהדברים שראש הממשלה אמר יש צדק, אבל אני לא שלם עם כל האמירות או הסגנון והפרשנות שיכולה להינתן להם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו באירוע הדלקת נר שמיני של חנוכה יחד עם חברות וחברי הליכוד, כפר המכביה , 19 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
נתניהו בנאומו נגד המשטרה ביום שלישי/ראובן קסטרו
גלעד ארדן ורוני אלשיך בחילופי מפקד מחוז חוף, ניצב פרץ עומר, חיפה, 21 בדצמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אלשיך, השר ארדן וניצב פרץ עמר, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully