וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל "איכילוב": אמיר פרישר גוטמן חלה בסרטן, החלים בזכות הטיפול שלנו

במכתב ששלח לעובדים התייחס פרופ' רוני גמזו לתביעה שהוגשה על ידי משפחתו של גוטמן נגד בית החולים. "אמיר אובחן בסרטן והגיע לבית החולים במצב קשה, יצא מבית החולים על רגליו כשהוא בריא". משפחתו של פרישר גוטמן: "מפיצים שקרים ופוגעים בזיכרון"

מתוך כנס העיתונות באילת

מנהל בית החולים "איכילוב", פרופ' רוני גמזו, פנה היום לעובדי בית החולים, במכתב שכותרתו "האבחון והטיפול במר אמיר פרישר גוטמן". בפניה לעובדים טוען גמזו כי נגד בית החולים מתנהלת מתקפה תקשורתית, וכי לא נפל פגם באופן האבחון והטיפול באמיר פרישר גוטמן בבית החולים.

"בית החולים משוכנע שהליך האבחון והטיפול במר גוטמן ז"ל היה ללא רבב, מקצועי ומבוסס על נתונים מוצקים", כתב גמזו, "אמיר אובחן במחלת הסרטן עם הגיעו לבית החולים, והוא היה במצב קשה מאוד".

בשיחה עם וואלה! NEWS דחו בני משפחתו של אמיר פרישר גוטמן את הטענות המועלות במכתב. "לצערנו הרב שוב ממשיך בית החולים איכילוב להטעות את הציבור ולהפיץ שקרים שפוגעים במשפחתנו ובזכרון של אמיר. לא היה לו סרטן ואיכילוב טעו באבחון של מחלתו. אנו מצפים שבית החולים יודה בטעותו ואנו נוכיח את העניין בבית המשפט".

מכתבו של פרופ' גמזו נשלח לעובדים בתגובה לתביעה שהגישו אלמנו של אמיר פרישר גוטמן, ינאי, ובנם בן הארבע. בה טענו כי בשל אבחון הסרטן השגוי בבית החולים, נגרם מותו כתוצאה מטביעה בחודש יולי האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב של פרופ' רוני גמזו לעובדי בית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
תמונות ארכיון של אמיר פיי פרישר גוטמן. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"יצא מבית החולים על רגליו כשהוא בריא". פרישר גוטמן/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

"יהא זה לא נכון או אחראי לקבוע, גם היום בדיעבד, כי לאמיר ז"ל לא היה סרטן", פירט פרופ' גמזו במכתבו, אני משוכנע כי הוא החלים בזעות הטיפול שהוענק לו בבית החולים שלנו. אני גאה בצוות הרפואי והסיעודי שטיפל במר פרישר גוטמן והביא אותו בתוך חודשים בודדים ממצב של סכנת חיים להפוגה מלאה, כשבסופה יצא מבית החולים על רגליו, כשהוא בריא".

פרופ' גמזו כתב עוד במכתבו כי בית החולים לא עושה הבדלה בטיפול הרפואי המוענק בין אדם לאדם. "הוא זכה לטיפול מצוין, מקצועי ואנושי. ננהל את התלונה והתביעה כפישאנו נוהגים בכל המקרים. בית החולים ישמור על שמו הטוב שלו ושל רצוות רופאיו ומטפליו".

בחודש נובמבר הגישה משפחתו של אמיר פרישר גוטמן תביעה נגד בית החולים איכילוב. בכתב התביעה שהוגש לאחר מותו של השחקן, בשם אלמנו ובנם בן הארבע, מגוללים השניים השתלשלות של טיוח הספקות לגבי מחלתו. כמוכן, טענו בכתב התביעה, כי בשל אבחון הסרטן השגוי - נגרום מותו. "גופו שעבר טיפול מיותרים, היה חלש ושברירי", נכתב בכתב התביעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא היה לו סרטן ואיכילוב טעו באבחון של מחלתו". אמיר פרישר גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אבחנות סרטן שגויות. מערכת וואלה!
"גופו שעבר טיפול מיותרים, היה חלש ושברירי", נכתב בכתב התביעה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully