וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנמיך את הלהבות: אלשיך התייחס לחילוקי הדעות עם היועמ"ש

18.12.2017 / 23:35

בהדלקת נרות חנוכה בבסיס מג"ב התייחס מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לטענות על מחלוקת בינו ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט, על רקע עיתוי חקירת ביטן. "מערכת אכיפת החוק מאוחדת ומקפידה לתת לכל גורם את מקומו"

צילום: דוברות המשטרה

(בווידאו: התייחסות המפכ"ל אלשיך לחוק ההמלצות, לפני כחודשיים)

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך התייחס הערב (שני) במהלך הדלקת נרות עם לוחמי משמר הגבול, לטענות לחילוקי הדעות בינו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. "צר לי לאכזב את מפריחי השמועות והדיסאינפורמציה", אמר אלשיך בבסיס האימונים של מג"ב במדבר אדומים. "מערכת אכיפת החוק מאוחדת כנר אחד ומקפידה לתת לכל גורם את מקומו תוך יחסים מצוינים בין המשטרה לפרקליטות, ליועץ המשפטי לממשלה ולכל האחרים".

במהלך הדלקת הנרות, בה לקחו חלק גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ושר האוצר משה כחלון, התייחס אלשיך למקומם של לוחמי מג"ב במציאות הביטחונית וכן גם לחלקה של המשטרה בשמירה על החוק במדינת ישראל. "כמו בימי החשמונאים, גם כיום אנו נדרשים להמשיך ולהילחם על שימור וחיזוק ריבונותנו ושלום אזרחינו כולם", אמר. "לוחמי מג"ב נרתמים יומם וליל, משחר הקמת המדינה, על ביצור חוסנה וביטחונה, ובכך מבססים את מעמדו של מג"ב, כאחד מהעוגנים האיתנים עליהם נשענת עצמאותה ועוצמתה של המדינה".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ הציג את מדיניות הביטחון: רוסיה וסין יריבות, נטפל בצפון קוריאה
ארה"ב: הרוגים בתאונת רכבת שהייתה בנסיעת מבחן במדינת וושינגטון
עמדות תצפית ומחסני נשק: תיעוד תקיפות צה"ל בתגובה לירי הרקטות

המפכ"ל התייחס לפרסומים על חילוקי דעות עם היועמ"ש: "מאוחדים כנר אחד". צילום: דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
"להתייצב כנר אחד", המפכ"ל רוני אלשיך, הערב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: דוברות המשטרה

אלשיך אמר את הדברים בנוגע לחילוקי הדעות בינו ליועץ מנדלבליט ככל הנראה על רקע הפרסומים בנושא בחדשות 2, לפיו האחרון, לצד פרקליט המדינה שי ניצן, ביקש מהמשטרה לעכב את חקירתו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן, זאת לאחר שעיתוי קיומה – מהלכי החקיקה בנוגע לחוק ההמלצות אותו מוביל ביטן – עורר ביקורת ציבורית רבה. למרות זאת, על פי הפרסום, המפכ"ל אלשיך קבע כי ביטן ייחקר במועד שנקבע.

עוד נודע כי פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה העבירו מסר לאלשיך בניסיון להבהיר לו את הבעייתיות הגלומה במועד החקירה. הם המליצו לו לדחות את חקירת ביטן אולם לבסוף אלשיך החליט לקיים את החקירה, למרות הביקורת.

מפכ"ל המשטרה,רנ"צ רוני אלשיך ומפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי התכבדו לארח הערב את השר לביטחון הפנים, ח"כ גלעד ארדן ושר האוצר, ח"כ משה כחלון להדלקת נר שביעי בבסיס האימונים של מג"ב 18 בדצמבר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
המפכ"ל אלשיך יחד עם השרים ארדן וכחלון בבסיס מג"ב, הערב/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully