וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו לוי נהרגה - ים עדיין מאושפזת: "מהגן הן חברות הכי טובות"

17.12.2017 / 14:16

השתיים, נערות בנות 17 מבת חפר, נסעו בטרקטורון שהתהפך - ומעוצמת המכה, לוי נהרגה. חברן, שנהג בטרקטורון, נעצר. בינתיים, גוטליב עדיין מאושפזת עם שברים וחבלות: "היא תעשה מאמץ להגיע להלוויה. סתיו הייתה בת בית אצלנו", אמר אביה, שהוסיף: "הנהג ילד טוב, הוא לא אשם"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

ים גוטליב, בת 17.5 מבת חפר, מאושפזת מאתמול (שבת) בבית החולים לניאדו בנתניה, לאחר שנפצעה בינוני בהתהפכות טרקטורון שבה נהרגה חברתה, סתיו לוי בת ה-17. נהג הטרקטורון, נער בן 17 תושב אחד מיישובי צפון השרון, נעצר בעקבות התאונה וערך שחזור במקום יחד עם המשטרה ובנוכחות בני משפחתו.

ים גוטליב בת ה-17.5 מבת חפר שנפצעה באורח בינוני בתאונת הרייזר, עם חברתה הטובה סתיו לוי שנהרגה. באדיבות המשפחה
החברות הכי טובות, שבילו יחד כל רגע ביום. ים גוטליב, שנפצעה בתאונה/באדיבות המשפחה

גוטליב, שסביב מיטתה בלניאדו חברים ובני משפחה רבים, סובלת מחבלות בגופה ומשברים בצלעות ועתידה להשתחרר לביתה בימים הקרובים. "ים וסתיו הן החברות הכי טובות, כבר שנים, עוד מהגן", סיפר אביה של גוטליב, גיא. "הן לומדות יחד, מבלות יחד וצמודות אחת לשנייה לאורך היממה במשך שנים רבות. סתיו הייתה בת בית אצלנו לכל דבר", הוסיף האב, שציין כי בתו תעשה מאמץ להגיע להלוויתה של סתיו לוי, מחר ב-15:00, בבית העלמין בבחן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ים גוטליב בת ה-17.5 מבת חפר שנפצעה באורח בינוני בתאונת הרייזר, עם חברתה הטובה סתיו לוי שנהרגה, בבת מצווה. באדיבות המשפחה
ים, שמאושפזת בלניאדו, תעשה מאמץ להגיע להלוויה. לוי/באדיבות המשפחה

לאחר התאונה הטרגית, הגיע אביה של גוטליב לנחם את הוריה של סתיו לוי. בשיחה עם וואלה! NEWS שחזר את התחושות הקשות: "לא יכולתי להתקרב להוריה. אני כואב את כאבם ומביע את תנחומיי הכנים למשפחתה. ים וסתיו בילו יחד במושב סמוך, וכאשר רצו לשוב הביתה התנדב הנהג, חברם ללימודים, להקפיץ אותן לבת חפר. לפי מה שאנחנו מבינים, ה'רייזר' (דגם הטרקטורון שעליו נסעו) התהפך מספר פעמים וסתיו עפה ממנו וספגה מכה קשה שגרמה למותה".

"אסע לנחם גם את הורי הנער שנהג ונעצר"

האב הוסיף כי הוא מחזק את ידיו של הנער, נהג הטרקטורון, שנעצר לאחר האירוע. "זה אירוע מצער, אבל אני לא מוצא משהו חריג בהתנהלותם של הילדים. אני מחזק אותו ואת משפחתו, הם בהחלט זקוקים לזה. הוא ילד טוב ממשפחה טובה, ומכאן אני אסיע לתמוך בהוריו", הוסיף האב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הילדים פעלו כשורה", אומר אביה של גוטליב. הטרקטורון בזירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוי הייתה תלמידת כיתה י"ב בבית הספר רופין ואמה היא מורה מוכרת ביישוב. משפחתה היא אחת הוותיקות ביישוב ולבד מהוריה הותירה אחות גדולה ואח צעיר ממנה. הדרך שבה נסעו השלושה מוכרת באזור כ"כביש המוביל" בשל מעבר תשתיות של המוביל הארצי בקרבת מקום. מדובר בדרך מפותלת ומרובת מהמורות ובשלב מסוים איבד הנער את השליטה על רכב השטח וככל הנראה התהפך – דבר שגרם לכך שלוי עפה ממקומה ונפצעה אנושות.

מותה נקבע בשטח לאחר ניסיונות החייאה. תושבים המתגוררים בסמוך לזירת התאונה סיפרו כי הכתובת הייתה על הקיר מכיוון שלאחר הגשמים האחרונים נפערו מהמורות נוספות בתוואי הדרך והנסיעה בכל כלי רכב נעשתה מסוכנת מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully