וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת עובדי טבע ושוק חג המולד בברלין: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

17.12.2017 / 14:00

השר לשעבר סטס מסז'ניקוב נכנס לכלא, דקטלון עדיין לא עומדת בקצב הקניות ושנה אחרי הפיגוע שוק חג המולד בברלין מלא

צילום: ניב אהרונסון, רוני כנפו, ערן גילווארד, שי מכלוף, בני בן סימון, אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אביב אירגז, אביעד בללי

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

משבר טבע: אחרי השבתת המשק ל-4 שעות ההסתדרות מתכננת צעדה מחאה נוספים בניסיון לצמצם את היקף המפוטרים שעומד כעת על 1,700 איש. בינתיים בשטח עובדי החברה יצאו להפגין ברחבי הארץ, חסמו כבישים והבעירו צמיגים. כתבת הרווחה של וואלה! NEWS דנה ירקצי מדווחת מבית ההסתדרות ויניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום מדווח מהפעל בנאות חובב.
יו"ר ועד עובדי טבע בירושלים, פנחס בר איתן, יספר על המשך צעדי המחאה של עובדי המפעל שצפוי להסגר והשר אלי כהן על הפגישה הצפויה מחר עם נציגי העובדים וההסתדרות.

עוד שר נכנס לכלא: שר התיירות לשעבר סטס מסז'ניקוב החל היום לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו - 15 חודשים בכלא חרמון. אלי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS בצפון מדווח מהכלא.

שנה אחרי פיגוע הדריסה בשוק חג המולד בברלין בו נרצחה ישראלית אחת יניב דורנבוש, כתב וואלה! NEWS בברלין, חזר אל השוק הצבעוני והוא מדווח על כך שהשוק מלא וניתן לראות בו מידה מסוימת של אבטחה, אך לא מתוגברת כל כך כפי שרואים בכל ערב בהדלקת הנרות המסורתית בשער ברנדנבורג.

דקטלון מתקשה לעמוד בקצב: אחרי הסתערות הישראלים על החנות בראשון לציון עובדי הסניף הישראלי עדיין מתקשים לעמוד בקצב. יעל געתון, כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים מדווחת שהחנות אומנם לא ריקה, אבל למרות הביקוש העונתי אי אפשר למצוא בה מוצרי חורף כמו מעילים וציוד סקי.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully