וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: חולצה מקבצת נדבות שנקלעה לכביש מהיר בשעת השיא

15.12.2017 / 9:06

האישה, הנעזרת במקל הליכה, תועדה במצלמות של חברת נתיבי ישראל כשהיא ניגשת לאסוף, ככל הנראה, כסף קטן שנפל מהכלי שבו אספה אותו. השנה נהרג קבצן מפגיעה של רכב מסחרי במחלף הסירה. "ערנות הנהגים מצילה חיים"

צילום: נתיבי ישראל

כביש 4 נחסם השבוע לתנועה למשך זמן קצר, לאחר שמקבצת נדבות הפילה את הכלי שבו אספה כסף קטן ונאלצה לאסוף אותו מהרצפה - בשעת השיא בכביש המהיר. מצלמות הבקרה של חברת "נתיבי ישראל" תיעדו את התקרית, ואת האישה שבה על עקבותיה וצועדת בסיוע מקל הליכה למרכז הכביש, כקילומטר לפני צומת רעננה מרכז.

בעקבות תלונה של אחת הנהגות שהבחינה באישה, הוזעקו למקום אנשי יחידת הסיור המיוחדת של "נתיבי ישראל" וכן שוטרי אגף התנועה. "הבנו שתפקידנו כאן הוא הצלת חיי אדם גם של הגברת וגם של שאר משתמשי הדרך", אמר שי שרעבי, ראש משמרת במרכז ניהול התנועה הלאומי. "ערנות המדווחים מצילה חיים וזה מוכח".

קבצנית מבוגרת עצרה את התנועה בכביש ארבע כקילומטר לפני צומת רעננה. נתיבי ישראל, צילום מסך
חצתה צומת סואן עם מקל הליכה, כדי להרים דבר מה מהכביש/צילום מסך, נתיבי ישראל

התקרית אמנם הסתיימה הפעם ללא נפגעים, אך מדובר בתופעה מסוכנת יותר שכבר גבתה קורבנות בעבר. בחודש אפריל, נהרג מקבץ נדבות בסמוך למחלף הסירה בהרצליה. הוא היה נוהג לעבור בין כלי רכב בצומת ולאסוף כסף מנהגים מזדמנים, ונפגע מפגיעת רכב מסחרי.

התאונה אירעה בשעת ערב, כשנהג הרכב הפוגע נסע בכביש החוף מצפון לדרום. במחלף הסירה הוא פנה ימינה לכביש המוביל לצומת שמתחת לגשר. במהלך הפנייה שמאלה לכיוון הרצליה, לא הבחין נהג הרכב בקבצן שעמד בכביש ופגע בו לאחר שלא הספיק לבלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully