וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן משפחת הפשע שחשוד בסחיטה באיומים בשרון – דרור אלפרון

14.12.2017 / 22:01

אלפרון נעצר כשניסה להימלט מהמשטרה באזור יקנעם ובית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בעשרה ימים. לפי החשד הוא גבה דמי חסות והצית בתי עסק שבעליהם לא הסכימו לשלם. גם אחיו עומר נעצר במסגרת הפרשה

דרור אלפרון חשוד ברצח כפול בפתח תקווה. דניאל בוק
היה במנוסה מתחילת השבוע. דרור אלפרון/דניאל בוק

דרור אלפרון הוא בן משפחת הפשע החשוד בגביית דמי חסות מבעלי עסקים באזור השרון – כך הותר הערב (חמישי) לפרסום. אלפרון נעצר אתמול לאחר שניסה הימלט מהמשטרה באזור יקנעם. לפי החשד, הוא פעל יחד עם אחרים באלימות ואף הצית בתי עסק שבעליהם לא סרו למרותו. בית משפט השלום בראשון לציון האריך הערב את מעצרו בעשרה ימים. השבוע נעצרו במסגרת הפרשה גם אחיו של דרור עומר אלפרון ותומר ברנוראנג. מעצרם הוארך בשבוע.

אלפרון היה במנוסה מהמשטרה מתחילת השבוע. אתמול הוא נצפה על ידי שוטרים ברכבו בשעת צהריים, ופתח בנסיעה מהירה במטרה להימלט מהם. במהלך מנוסתו פגע ללא הבחנה בכלי רכב. לאחר מרדף קצר עצר בצומת יקנעם, החל להימלט ברגל, ונעצר. לאחר מכן נלקח לחקירה במשרדי יחידה להב 433 של המשטרה.

ביום ראשון נעצרו שבעה חשודים נוספים במסגרת אותה הפרשה. גם הם הובאו לחקירה במשרדי היחידה, בעקבות חשד למעורבותם בהצתת מאפיית "לחם הכפר" בכפר סבא פעמיים בחודשים האחרונים. הם חשודים גם בהצתת שני כלי רכב של בעלי חוב כספי ובאיומים על עשרות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully