וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם האחרונה? ראש הממשלה צפוי להיחקר מחר בפרשות 1000 ו-2000

14.12.2017 / 19:27

בפעם השביעית, וככל הנראה האחרונה, יגיעו חוקרי יאח"ה למעונו של נתניהו בירושלים ויחקרו אותו בתיקים המכונים פרשת המתנות ופרשת נתניהו-מוזס. הם צפויים לעמת אותו עם העדויות שנאספו מפאקר וממילצ'ן

צילום:רוני גבאי, יותם רונן, שלומי גבאי, שי מכלוף, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר מחר (שישי) בפעם השביעית בפרשות 1000 ו-2000, הידועות גם כפרשת המתנות ופרשת נתניהו-מוזס. חוקרי יאח"ה יגיעו למעונו בשעות הבוקר, וככל הנראה תהיה זו חקירתו האחרונה בשני התיקים.

ראש הממשלה יעומת עם פרטי העדויות שנגבו מאיש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר שסיפק לנתניהו לכאורה טובות הנאה, ומאיש העסקים ארנון מילצ'ן והעוזרת האישית שלו הדס קליין. ביממה האחרונה נערך ראש הממשלה גם הוא לחקירה, וקיים שורת פגישות עם יועציו המשפטיים.

ראש הממשלה בינימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה 3 בדצמבר 2017. רויטרס
נתניהו/רויטרס

לפני פחות משבועיים נחקר פאקר באוסטרליה בחשד לעבירות שוחד במסגרת פרשת המתנות. עדותו, כך העריכו גורמי משטרה, חיזקה את עדותה של קליין. כמו כן, היא נחשבת משמעותית במיוחד שכן בעתיד, ניתן להניח שפאקר ישמש עד הגנה מטעם נתניהו.

נוסף על כך, לפני כשבועיים דווח כי המשטרה שוקלת בחיוב לפצל את ההמלצות בתיקים 1000 ו-2000. למרות ההערכות כי תינתן המלצה משותפת בשני התיקים, במשטרה שוקלים לפרסם בקרוב את ההמלצות רק בתיק 1000, המתקדם יותר. לפי גורם בכיר, התיק מגובש גם מבחינת כתב האישום בו, ועדותו של פאקר חיזקה מאוד את החשדות נגד נתניהו בעבירות מרמה והפרת אמונים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'יימס פאקר, איש עסקים אוסטרלי. ניו יורק, דצמבר 2015. AP
פאקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully