וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 66 ביצע מעשים מגונים בקטינה בת 13 במשך שנה

13.12.2017 / 10:15

המשטרה עצרה תושב בית שמש בחשד שביצע עבירות מין בנערה המתגוררת סמוך אליו, בעת שהייתה בדרך לבית הספר ובחזרה, ושלח לה הודעות ותמונות בעלות אופי מיני. "עדותה הקשה של הילדה עדיין חרוטה באוזנינו"

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
המעצר הוארך עד יום ראשון הקרוב/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

תושב בית שמש בן 66 נעצר בשבוע שעבר בחשד שביצע מעשים מגונים ועבירות מין במשך שנה בקטינה בת 13. הוא נעצר בתום חקירה סמויה בפתח ביתו, ונחקר בחשד לביצוע מעשה מגונה בנסיבות מחמירות. מעצרו הוארך אתמול (שלישי) עד יום ראשון הקרוב.

החשד התעורר לאחר שהקטינה סיפרה לצוות בית הספר שבו היא לומדת כי היא חווה הטרדות מיניות על ידי גבר המתגורר סמוך לביתה. אנשי בית הספר דיווחו על המקרה למשטרה, ובחקירה התברר כי החשוד היה פוגש בקטינה בדרכה לבית הספר ובחזרה, לוקח אותה למקום נסתר ומבצע בה לכאורה את המעשים. בנוסף, הוא נהג לשלוח לה הודעות טקסט ותמונות בעלות אופי מיני, וקנה לה מתנות.

מהמשטרה נמסר כי "החשוד פעל תוך הפעלת מניפולציה על הקטינה וניצול מצבה הנפשי במטרה להשיג קרבתה אליו על מנת לבצע בה את זממו". החוקרים אמרו כי "עדותה הקשה של הילדה וההבנה של מצבה הנפשי הפגיע, עדיין חרוטות באוזנינו". החקירה לוותה על ידי פרקליטות המדינה, דיווח בנושא הועבר לגורמי הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully