וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מסור וסולם: הבריחה הנועזת מהכלא הידוע לשמצה בבאלי

כריסטיאן ביזלי נעצר בגין החזקת חשיש והצליח להימלט מבית הסוהר קרובוקן שבאי האינדונזי. אסיר אמריקני נוסף, שמרצה עונש מאסר על שוד מזוין, נתפס מיד לאחר מכן. העונש המקסימלי באינדונזיה על סחר בסמים הוא מוות

סרט תיעודי על בית הכלא

אזרח אמריקני שהוחזק בכלא באי באלי בגין עבירות סמים הצליח להימלט אחרי שטיפס על חומת בית סוהר ידוע לשמצה יחד עם אסיר אמריקני נוסף, שנתפס מיד לאחר מכן על ידי הרשויות באי האינדונזי.

לפי התקשורת המקומית, האסיר הנמלט הוא כריסטיאן ביזלי, בן 32, שנעצר באוגוסט על החזקת חמישה גרם חשיש. לפי הדיווחים, הוא והאסיר השני – פול אנתוני הופמן בן 57 – השתמשו בסולם שגנבו מאתר בנייה בתוך מתחם הכלא קרובוקן. לפי דיווחים אחרים, הם עשו חור בגג עם מסור חשמלי בטרם ברחו.

ביזלי עדיין ממתין למשפט בעניינו ולא ברור מה עונש המאסר הצפוי לו. הופמן מרצה 20 חודשי מאסר על שוד מזוין, אולם ייתכן שעונשו יוחמר בעקבות ניסיון הבריחה שלו.

לקריאה נוספת בנושא
בחירות דרמטיות באלבמה: טראמפ יאבד מושב מכריע בסנאט?
מותו של עריק: האמריקני ששירת בצפון קוריאה הלך לעולמו ביפן

בית הכלא קרובוקן, באי באלי, אינדונזיה, יוני 2017. AP
ביוני אירעה בריחה נוספת מהמקום. כלא קרובוקן/AP

החקיקה באינדונזיה נגד סמים היא מהמחמירות ביותר בעולם והרשויות עוצרות לעתים קרובות אזרחים זרים בגין עבירות סמים. העונש המקסימלי על סחר בסמים הוא גזר דין מוות.

ביוני, אירעה עוד בריחה מקרובוקן, כשארבעה אסירים נמלטו דרך מנהרה שחפרו מתחת לאחת החומות. במתקן מוחזקים גם חלק מחברי "באלי תשע", קבוצה של אזרחים אוסטרלים שהורשעו בהברחת סמים. על אף מחאה מצד אוסטרליה, שניים מחבריה הוצאו להורג ב-2015, בעוד היתר פזורים בבתי כלא ברחבי אינדונזיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בית הכלא קרובוקן, האי באלי, אינדונזיה. (צילום מסך מרשת ABC), צילום מסך
אסירים בכלא קרובוקן/צילום מסך, (צילום מסך מרשת ABC)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully