וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: חקירת ביטן לא תוזמנה בגלל החוק - חקרנו במשך שנה וחצי

3.12.2017 / 15:04

דוברת המשטרה אמרה למהדורת וואלה! NEWS כי פרשת השחיתות בראשון לציון, שבה חשוד גם יו"ר הקואליציה שפעל לקידום החוק להשתקת המשטרה, נחקרה ביסודיות ובחנה "קשרים בין ארגוני פשע לגורמי שלטון". על היחס שספג ראש אגף החקירות מח"כ אמסלם: "חבל שבכנסת לא נותנים לדבר"

וידאו: יותם רונן וצלמי וואלה!NEWS וחדשות עשר, סטילס: אילן אסייג "הארץ", עריכה: שניר דבוש

דוברת משטרת ישראל, מירב לפידות, התראיינה היום (ראשון) למהדורת וואלה! NEWS, ברקע פרוץ חקירת הבכירים בעיריית ראשון לציון, וכן יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, שחשוד בשוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים.

"החקירה מתנהלת יותר משנה וחצי, כללה חקירה של ארגוני פשיעה ואת הקשר שבין גורמי שלטון, מקומי וארצי", הסבירה ענתה לפידות כשנשאלה על תזמון החקירה, במקביל לקידום חוק ההמלצות בכנסת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הפרשה נחקרה במשך יותר משנה וחצי". ביטן בדרך לחקירה הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש הרבה חשודים בפרשה, חלקם הובאו להארכות מעצרם. אנחנו, כמו כל עם ישראל, מקווים שהאמת והצדק יצאו לאור", המשיכה לפידות. "את חומרי החקירה אני לא אפרט, בטח כשהם עדיין שם, זה לא ראוי. החוקרים עוד יעמתו אותם עם החשדות", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כשנשאלה לפידות על הדברים הקשים שהטיח יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דוד אמסלם (הליכוד), בראש חטיבת החקירות במשטרה תנ"צ ערן קמין, תקפה לפידות את התנהלות הוועדה. "חבל שלפעמים לא נותנים לאנשים לדבר עד הסוף, זה כנראה חלק מאופן התנהלות הוועדה. אם יש מישהו שמבין איך חקירה צריכה להתנהל, זה ראש חטיבת החקירות", הוסיפה.

לפידות שבה על עמדת המשטרה נגד חוק ההמלצות, ואמרה כי היא "מקווה שנוכל להמשיך לעבוד כמו שעבדנו עד היום, עם מערכת בלמים מסודרת. אם החוק יעבור, אנחנו כגוף אוכף נעבוד לפי החוק. אנחנו מתנהלים בצורה אחראית ושקופה, לא נותנים לשום דבר להשפיע על ההחלטות המקצועיות שלנו", אמרה לפידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully