וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשחיתות בעיריית ראשל"צ והאם חוק ההמלצות יתמסמס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

3.12.2017 / 14:00

צלמים: אבי כהן, רוני כנפו, שלומי גבאי, יותם רונן, ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

פשיטה על עיריית ראשון לציון: ח"כ ביטן נחקר ובכירים נעצרו כחלק מחקירת חשד לקשר בין גורמים בעירייה לבין גורמים פליליים. כתבנו לענייני משפט דניאל דולב מדווח על ההתפתחויות בפרשה ודוברת המשטרה, ניצב משנה מירב לפידות, מתייחסת על הטענה כי העיתוי של חקירת ביטן נועד לסכל את החקיקה שלו.

האם ההתפתחויות האחרונות יובילו לקבירתו של חוק ההמלצות? בגלל חקירת ביטן והחשש כי לקואליציה לא יהיה רוב נשקלת דחייה של ההצבעה על החוק שאמורה להתקיים במליאה מחר. כמה חברים במפלגת "כולנו" הודיעו כי יצביעו נגד החוק או יימנעו.

עשרות אלפים הפגינו אתמול נגד שחיתות הממשלה וחוק ההמלצות, ביניהם גם האלוף במילואים גדי שמני. יעקב אילון ידבר איתו על כך.

פרשננו לענייני ערבים אבי ישככרוף על הזעם הערבי לקראת ההכרה האמריקנית הצפויה בירושלים כבירת ישראל.

עמרי נחמיאס שליחנו בוושינגטון על סוף השבוע הסוער שעבר על הנשיא טראמפ - מצד אחד, אישור בסנאט של רפורמת המס השנויה במחלוקת שלו, ומצד שני - היועץ לבטחון לאומי לשעבר מייקל פלין חתם על הסכם עד מדינה, הודה ששיקר בעבר ל-FBI ומטיל עננה כבדה על מימשל טראמפ והקשרים שלו עם רוסיה.

ועורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים מסכם חודש שעבר מאז הפיצול של ערוץ 2. מי הרוויח ומי הפסיד?

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully