וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר כבן 30 נמצא ירוי בראשו ברכב בגליל העליון

גופת הגבר אותרה בתוך כלי רכב בכפר הדרוזי עין אל אסד, ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתושב בית ג'אן בשנות ה-30 לחייו. במקביל צעיר כבן 20 נורה בג'סר א-זרקא ונפצע באורח בינוני

ירי עין אל אסד. דוברות המשטרה, אתר רשמי
כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

גבר כבן 30 נמצא היום (שישי) ללא רוח חיים בכלי רכב בכפר הדרוזי עין אל אסד שבגליל העליון, לאחר שככל הנראה נורה בראשו. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על פציעה חודרת בפלג גופו העליון וקבעו את מותו במקום. בתוך רכבו של ההרוג לא נמצא כל כלי נשק.

כוחות משטרה הגיעו למקום וסגרו את הזירה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בגבר בשנות ה-30 לחייו, תושב בית ג'אן. גופתו נשלחה לזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

במקביל המשטרה עצרה תושב נצרת כבן 40 החשוד כי מוקדם יותר הערב דקר בכפר אבו סנאן בגליל המערבי גבר כבן 42, תושב המקום. צוות ארגון הרפואה חיאן הגיש לפצוע עזרה ראשונה ופינה אותו עם דקירות בגופו, במצב קשה אך יציב, למרכז הרפואי לגליל שבנהריה.

בנוסף היום נפצע באורח בינוני צעיר כבן 20 מירי בג'סר א-זרקא. הצעיר קיבל טיפול רפואי ראשוני ופונה לבית החולים הלל יפה שבחדרה.

ביום שלישי בשבוע שעבר נמצא צעיר בן 26 בתוך מונית בכפר ג'דיידה-מכר שבגליל המערבי כשעל גופו כמה פצעי ירי בראש ובבטן. צוותי טיפול נמרץ של ארגון הרפואה חיאן ביצעו פעולות החייאה ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה, אך נאלצו לקבוע את מותו בדרך. על פי החשד, מדובר ברצח ובנוסף תושבים בכפר טענו כי אחיו של הצעיר נרצח בעבר.

עוד בוואלה! NEWS:
תחקיר הירי בקוסרה: צה"ל לא נתן אישור לקיום הטיול בכפר
חקירת קשרי טראמפ ורוסיה: היועץ לשעבר פלין הודה במתן עדות שקר
"שמחת חיים נצחית": חברי ההרוג בפיגוע בערד מתמודדים עם האובדן

(עדכון: 19:35)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully