וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אריאל: החקיקות האחרונות פוגעות במחנה הימין

29.11.2017 / 14:39

בריאיון ליעקב אילון בוואלה! TALK, אמר חבר הבית היהודי כי הצעות החוק האחרונות, בהן חוק ההמלצות, מורידות אותה בסקרים ל"מקומות ללא גוש חוסם". לדבריו, "העוצמה שבה נעשים הדברים עלולה לדרדר את הקואליציה". הריאיון המלא יפורסם מחר

עריכה: אביעד בללי

שר החקלאות אורי אריאל אומר בריאיון לתכנית וואלה! TALK עם יעקב אילון כי שורת החוקים השנויים במחלוקת שמקדמת הקואליציה בתקופה האחרונה, בהם חוק ההמלצות, פוגעים במחנה הימין.

"כשאני רואה את הירידה בכמות המנדטים של הימין בכלל ושל הליכוד בפרט, אני חושב שהדברים שנעשים בעת האחרונה על ידי היוזמות של חלק מהח"כים פוגעת במחנה הימני ככלל, לא רק בליכוד, בבית היהודי ובאיחוד הלאומי", אמר השר, חבר סיעת האיחוד הלאומי.

לדברי השר אריאל, "באופן כללי, כשאתה מסתכל על הסקרים, ואתה רואה כבר שזה זה לא רק סקר אחד, אלא יותר. יש פה מציאות. מצד אחד יש דברים שבהחלט צריך לטפל בהם. מצד שני הדרך שזה נעשה, העוצמה לפעמים, אולי הייתי אומר לפעמים קצת חוסר ההתחשבות באחרים, עלולה לדרדר את הקואליציה הזאת, שנכון להיום אין עליה שום איום אמיתי".

עם זאת, אריאל הבהיר כי יוזמת החקיקה היא זו שפוגעת בה. "הדבר הזה (החוקים), ככל שאני מנתח, הוא שמוריד אותה למקומות שכבר בקושי יש גוש חוסם של הימין, וצריך לתת לזה תשומת לב רצינית מאוד", אמר.

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ושר החקלאות אורי אריאל 29 בנובמבר 2017. ראובן קסטרו
השר אריאל/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully