וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה בניסוי כלים מלחיץ, ומעקב אחרי עומרי כספי ב-NBA: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

29.11.2017 / 14:00

קוריאה הצפונית שוב שיגרה טיל, החל פינוי מאחז נתיב האבות, נתוני המיצ"ב: עלייה במתמטיקה וירידה באנגלית, שביתה מתוכננת בנתב"ג, סדרה חדשה על עומרי כספי והצ'יז קייק פקטורי בישראל

LIVE

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

צפון קוריאה ביצעה אמש שיגור בליסטי נוסף, הפעם בטיל מדגם חדש ומתקדם. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ עם הפרטים ותגובת הנשיא דונלד טראמפ.

כוחות מג"ב פינו הבוקר את מבנה הנגריה במאחז נתיב האבות שבגוש עציון, זאת בהתאם להוראת בג"ץ ולקראת פינוי והריסת 15 בתים נוספים במאחז . אמרי סדן, הכתב בשטחים דיווח.

בליכוד מתכוונים להאיץ את חוק ההמלצות, ולהפוך אותו למעשי בתוך שבועות ספורים. השר אורי אריאל מתארח בתכנית הקרובה של וואלה טוק עם יעקב אילון, ואמר שחוק ההמלצות פוגע בימין. הראיון המלא, במגזין סופ"ש של וואלה.

משרד החינוך מפרסם היום את נתוני הבחינות לכיתות ה' ו-ח' כשהכיוון הכללי הוא עליה בציוני המתמטיקה וירידה בציוני האנגלית. דנה ירקצי עם הנתונים.

הבוקר התקיימה פגישת תיאום בין גורמים שונים כדי להיערך לשביתה הצפויה בנתב"ג. אבי אשכנזי על מה שצפוי בסופ"ש.
ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, הסבירה מדוע היא אמורה לקבל חלק מתשלום הארנונה של השדה.

אחרי שנים של קפאון בנדל"ן בקרוב צפויה תנופת בנייה באילת.הילה ציאון עורכת וואלה עסקים על התוכנית להכפלת האוכלוסיה בעיר.

מי האמין שכך תראה פתיחת העונה של עמרי כספי? כשהכדורסלן הישראלי חתם במדי אלופת ה-NBA גולדן סטייט, התכוננו לחשב את דקות המשחק שיקבל. בפועל הוא הפך לאחד השחקנים המשלימים הטובים בליגה.
היום תעלה בוואלה ספורט סדרת כתבות מיוחדת על הכוכב הישראלי באן בי אי.
נועם אשל, כתב וואלה! ספורט עם הפרטים מסן פרנסיסקו.

אתמול נפתח יריד המזון והמשקאות ישראפוד. יעל געתון, כתבת הצרכנות על החידושים בתחום הקולינרי.

הצ'יז קייק פקטורי, המקום שכל מי שנמצא בניו יורק או שיקגו לא יכול שלא לשמור לו מקום לקנוח שם הגיע לארץ. קים וייס הייתה שם ולא ספרה קלוריות

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully