וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי חוטובלי נגד יהדות ארה"ב, ודיווח מהבלאק פריידי בניו יורק: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

23.11.2017 / 14:00

ראש הממשלה בשדה בוקר, ציפי חוטובלי יוצאת נגד יהדות ארה"ב, טראמפ חשף מידע על פעילות המוסד,שוב משבר עבודות ברכבת בשבת, ואיך מתכוננים במייסיס ליום שישי הגדול של הקניות?

צילום: אבי כהן, בני בן סימון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

ראש הממשלה ביקר היום בנגב, לרגל האזכרה לדוד בן גוריון. יניר יגנה, הכתב בדרום עם הדיווח

יחסי ממשלת ישראל ויהדות ארה"ב מגיעים לשפל חדש עם ההתבטאות של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי על כך שהם אינם שולחים את ילדיהם להלחםבראיון לערוץ i24news
אלון כרמלי שהתגורר בעבר בארה"ב ושכל את בנו במבצע צוק איתן התראיין בנושא.

שוב משבר עבודות השבת ברכבת. האם מדובר במשבר אמיתי או רק איום? הכתב יקי אדמקר עם הפרטים.

מגזין "ואניטי פייר" שם סוף לספקולציות וחושף כי המידע הרגיש שמסר נשיא ארה"ב לרוסים במאי האחרון, נוגע לפעולה של המוסד וסיירת מטכ"ל בסוריה, שסיפקה מידע על כוונת דעאש להשתמש במחשבים ניידים בתור פצצות. הפרשן אמיר אורן עם הפרטים.
שר הבטחון לשעבר משה יעלוןהתראיין בנושא וזה ובעניין הדחתו של ח"כ בני בגין.

כמו שעון בטלפון סלולרי - בכל פעם שמגיע אייפון חדש עומדים בתור להיות הראשונים, גם אצלנו ואפילו כל הלילה. מייקי לוי, כתב וואלה טק עשה את הלילה הלבן עם המכורים לאייפון.

בלק פריידי היה גם לפני שנולד האינטרנט ולפני שבתי הכלבו והקניונים נאלצו להתמודד עם אמזון ועלי אקספרס. זה חג של קניות בארה"ב ועדיין אנשים רצים לחנויות. הכתבת דניאלי זירי מדווחת ממייסיס בניו יורק .

לא רק מכוניות אוטונומיות בדרך, אלא גם משאיות אוטונומיות, ואפילו חשמליות. גם ישראלים היו מעורבים בפיתוחים האלה ובימים אלה גם חברת טסלה האמריקנית של אלון מאסק גילתה את המשאית שלה. קינן כהן עורך וואלה רכב עם הפרטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully