וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודיה הובאה למנוחות, אחרי 6 שנות ייסורים: "קיבלנו אותך פעמיים במתנה"

22.11.2017 / 14:25

בבית העלמין במבוא חורון התקיימה הלווייתה של הודיה אסולין, שנפצע בפיגוע בבנייני האומה בירושלים ב-2011, בהיותה בת 14, ומאז הייתה מחוסרת הכרה. "מסרת את נפשך על קידוש השם", ספדה לה אמה

צילום: יותם רונן

בבית העלמין במבוא חורון הובאה היום (רביעי) למנוחות הודיה נחמה אסולין שהלכה לעולמה הבוקר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים - שש וחצי שנים לאחר שנפצעה קשה בפיגוע בסמוך לבנייני האומה בעיר. "קיבלנו אותך במתנה פעמיים. פעם אחת לפני 21 שנים לפעם אחת לפני שש שנים. הייתה בך רגישות יוצאת דופן. קיבלת עלייך ייסורים מתוך השלמה. כאילו אמרת הנני. האל בחר בך לשאת ייסורים למען הכלל. הודיה את שילמת והתייסרת בשביל עם ישראל
", ספדה לאסולין אמה, מיכל. "האל בוחר מה לעשות איתנו כדי שיהיה הכי טוב, כך אמרת פעם לחברותייך. התפללי על עם ישראל. על המשפחה. על החברות הרבות. מסרת את נפשך על קידוש השם. אנחנו מחזירים את הפיקדון שקיבלנו ליושב במרומים".

אביה של אסולין, אליהו, ביקש מבני הנוער ביישוב "להמשיך ולהתפלל, הפעם לעילוי נשמתה של הודיה". לאחר מכן הקריא האב שני פרקי תהילים שהיו מזוהים עם הודיה.

עובדת סוציאלית שליוותה את המשפחה לאחר הפיגוע סיפרה על היכרותה עמה ועם בני המשפחה. "הצטרפתי לדרך מרגשת. היכרתי משפחה מדהימה, נדירה, מסורה ואוהבת. הורייך לא משו ממיטתך לרגע. גם כשכולם מסביבך איבדו תקווה הם האמינו שעוד תדעי ימים יפים".

הלוויה של הודיה אסולין, מבוא חורון  22 בנובמבר 2017. אמרי סדן, מערכת וואלה! NEWS
המשתתפים בהלווייתה של אוסלין, היום/מערכת וואלה! NEWS, אמרי סדן

אסולין נפצעה בפיצוץ בתחנת אוטובוס מול בנייני האומה בבירה במרץ 2011. מטען חבלה שהוחבא בתיק ליד טלפון ציבורי בקרבת התחנה פגע ביותר מ-60 בני אדם שעמדו בסביבה.

מעוצמת הפיגוע נהרגה תיירת מבריטניה ואסולין, שהייתה בת 14 אז, נפגעה באורח קשה ומאז נותרה מחוסרת הכרה. בהודעה שפרסמה משפחתה לאחר פטירתה נמסר כי הצוות הרפואי טיפל בה "במסירות עם השגחה צמודה. בשבועיים האחרונים חלה החמרה במצבה ולפנות בוקר הלכה לעולמה".

עוד באותו נושא

אחרי 6 שנים: הלכה לעולמה הודיה אסולין שנפצעה קשה בפיגוע בירושלים

לכתבה המלאה
נפטרה מפצעייה הודיה אסולין שנפצעה קשה בפיגוע דריסה בירושלים ב-2011. -, מערכת וואלה! NEWS
הייתה מאושפזת במשך שש וחצי שנים. אסולין/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully