וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון הצתה בבניין בצפון: 6 נפגעו קל, צמיג בוער אותר ליד הדלת

21.11.2017 / 22:24

תינוק בן חצי שנה וילד בן ארבע בין הנפגעים. חובשים ופרמדיקים פינו את כלל הפצועים לבתי החולים בחיפה וכוחות הכיבוי פתחו בחקירת האירוע עם כוחות המשטרה. הצמיג אותר בסמוך לאחת הדלתות ונועד להבעיר אותה

צילום: דור שמיר

שלושה ילדים ושלוש נשים נפגעו באורח קל בשריפה שפרצה הערב (שלישי) בבניין מגורים בקריית חיים. לפי חוקרי הדליקות שהגיעו למקום, מדובר בניסיון הצתה של אחת הדלתות במבנה, שם נמצא צמיג שהובער. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע פינו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון את הפצועים: שלוש נשים, תינוק בן חצי שנה, ילד בן ארבע וילד נוסף.

פרמדיק מד"א, חסן חטיב, סיפר כי במד"א עלה החשש כי האירוע יוביל לנפגעים רבים, ולכן הגיע במהירות למקום. "הנפגעים סבלו משאיפת עשן וטופלו על ידינו בטיפול מתאים, ורק במזל פציעתם לא הייתה חמורה בהרבה", אמר.

הדיירים שנפגעו ניסו להימלט דרך חדר המדרגות בטרם הגיעו צוותי הכיבוי. עקב כך, ביקשו בשירותי הכיבוי וההצלה להזכיר כי מדובר בפעולה המנוגדת להנחיות שמקרה של שריפה שפורצת מחוץ לדירת מגורים. על פי ההנחיות, מוטב להסתגר בתוך הדירה ולהיצמד למקור אוויר צח בכיוון הנגדי עד תם פעולות הכיבוי ושחרור העשן הכלוא על ידי אנשי הכיבוי.

שריפה שפרצה עקב הצתה בקריית חיים, נובמבר 2017. דוברות כב"ה
שריפה שפרצה עקב הצתה בקריית חיים, נובמבר 2017/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully