וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר של מילצ'ן והנציגה שלנו בהוליווד: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

19.11.2017 / 14:00

ראש הממשלה ייחקר בפעם השישית, מה מגלה סקר חדש ברשות קמיל פוקס- למי היו מצביעים לו הבחירות היו נערכות היום? 40 שנה לנחיתת נשיא מצרים לשעבר אנואר סאדאת בישראל, גזר דין לרוצח רינת רואס , איילת זורר על פרשת ההטרדות המיניות בהוליווד וניק קייב בישראל

LIVE

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר בפעם השישית בפרשת המתנות. אבי אשכנזי עם הפרטים מלהב 433 והפרשן אמיר אורן על התמונות החבריות שהציג רה"מ עם חברו ארנון מילצ'ן.

סקר בחירות מקיף מיוחד בעריכת פרופסור קמיל פוקס מגלה למי היו מצביעים לו הבחירות היו נערכות היום. פוקס והכתבת המדינית טל שלו עם התוצאות.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום מאסר עולם על בילאל שכר, שרצח את הנערה רינת רואס לפני 12 שנים. הכתב בדרום יניר יגנה עם הפרטים מבית המשפט.

האם מתחיל מהלך כלשהו למשפט חוזר לרוצח ראש הממשלה יצחק רבין? עצם המחשבה מעוררת כבר תגובות רבות. התובעת במשפטו של הרוצח, פנינה גיא, התראיינה באולפן.

היום לפני 40 שנים, אחד האירועים המשמעותיים בתולדות מדינת ישראל. נשיא מצריים אנואר סאדאת, מהמם את העולם כולו ונוחת בנמל בן גוריון כדי להושיט יד לשלום. שלום קיטל שסיקר את הביקור סיפר עליו.

המחאה נגד הטרדות מיניות בהוליווד יוצאת היום לרחובות בלוס אנג'לס בצורת מצעד מחאה. השחקנית הישראלית איילת זורר שנמצאת בלוס אנג'לס סיפרה על האווירה שם בימים האלה.

הזמר האוסטרלי האפל משהו ניק קייב חוזר להופעה הערב בתל אביב. וזה תמיד ארוע משמעותי. שגיא בן נון מוואלה תרבות עם הפרטים מהיכל התרבות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully