וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "הישרדות" טוען שהושפל במועדון בת"א בשל צבע עורו: "גזענות נטו"

17.11.2017 / 13:14

פליט הריאליטי מסגנאו מנגיסטו הגיע עם חבריו למועדון הברפקסט, ולא הוכנס בשל סלקציה: "היינו 7 חברים, רובם מזרחים. היינו שקופים עבורם". בליין שנכח במקום: "זו הייתה חרפה, כאב לי על מנגיסטו". בעלי המועדון בתגובה: "את מי מעניינת אפליה במועדונים? זה בכל העולם"

צלמים זמניים מורשים
מנגיסטו מהישרדות טוען שלא הוכנס למועדון הברקפסט בגלל צבע עורו, נובמבר 2017. ללא, מערכת וואלה! NEWS
"הוא התעלם, היינו שקופים. תחושה מגעילה". מועדון הברקפסט בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, ללא

כוכב הריאליטי "הישרדות", מסגנאו מנגיסטו, טוען כי לא הוכנס למועדון ה"ברקפסט" ברחוב רוטשילד בתל אביב, בשל צבע עורו. "חזרתי מחודש מילואים ורצינו לילה חופשי. הגענו למקום חבורה של שבעה אנשים, רובם ממוצא מזרחי. הסלקטור פשוט לא ראה אותנו, היינו שקופים", סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS.

אפליה במועדון - מנגיסטו מ"הישרדות" נגד ה"ברקפסט": "לא עברתי סלקציה בגלל צבע עורי". ., מערכת וואלה! NEWS
"אני בא ליהנות אחרי חודש מילואים, ואתה הורס לי". מנגיסטו אמש מחוץ למועדון/מערכת וואלה! NEWS, .

לדבריו, הוא וחבריו השתתפו ביום הולדתה של הדוגמנית בר זומר, חברתו להישרדות, ולאחר מכן התכוון להיכנס למועדון הפופולרי בלב שדרות רוטשילד. "התקשרנו ליחצ"ן האירוע ששלח הודעה לסלקטור כדי שיתירו לנו להיכנס. הסלקטור קרא בשמם, ולאחר שהזדהנו בפניו - הוא התעלם. אחרי עשר דקות של התעקשות הוא אמר לי 'מצטער, זה לא ילך בינינו'".

"כאב לי לראות את מנגיסטו ככה, זו הייתה חרפה"

"זו תחושה מגעילה", הוא מסכם, "זה לא רק אני כאתיופי, זה גם החברים שלי שלא הוכנסו. הסלקטור הכניס את מי שבא לו טוב בעין. מה זה 'לא יעבוד בינינו'? אני בסך הכול בא ליהנות אחרי חודש במילואים, לשחרר את הראש, ואתה בא והורס לי את ההנאה. זה פרופר גזענות".

מנגיסטו מהישרדות טוען שלא הוכנס למועדון הברקפסט בגלל צבע עורו, נובמבר 2017. ללא, מערכת וואלה! NEWS
"אחרי עשר דקות, הוא אמר לי 'זה לא יעבוד בינינו'". מועדון הברקפסט בתל אביב, אמש/מערכת וואלה! NEWS, ללא

אדם אחר שנכח במקום, סיפר לוואלה! NEWS: "זה היה מזעזע. אין לי היכרות עם מנגיסטו. אתמול פגשתי אותו שם בפעם הראשונה, והסלקטור נהג בגזענות והכניס אנשים על ימין ועל שמאל, וכאב לי הלב לראות אותו שם ככה, מדבר באמת יפה, ופשוט נחסם. זו הייתה פשוט חרפה".

דוד תור, בעליו של הברקפסט ושל מקומות בילוי נוספים בתל אביב, דוגמת "בר א וין", "דא, דא ודא" ו"קפה אירופה", מסר בתגובה: "אתם באמת חושבים שיש אפליה במועדונים? שזה נושא חשוב לדבר עליו? יש אפליה בכל העולם, כולם חושבים שמפלים אותם. רוסים, הומואים, נשים, בזכות עיתונות שעושה כתבות שלא מעניינות אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully