וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חיסולים פליליים ביממה והסרט המאכזב של החורף: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

16.11.2017 / 14:00

שני חיסולים על רקע פלילי בת"א וחיפה, יאיר לפיד על הזירה הפוליטית המתחממת, משפחת מנגיסטו מגייסת תמיכה בארה"ב לשחרור בנה, מונדיאל 2018 יוצא לדרך, חמישים שנה לקפה קדוש הירושלמי ומה חשבו המבקרים על הסרט החדש של גל גדות?

צילום:ניב אהרונסון, רוני כנפו,ערן גילווארג, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שני חיסולים פליליים ביממה האחרונה- האחד אחרי חצות בלב נתיבי איילון בתל אביב והשני בחיפה. אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה ויואב איתיאל הכתב בחיפה עם הפרטים.

המערכת הפוליטית מתחממת . יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד התייחס באולפן לחקירות רה"מ, דבריו של יו"ר האופוזיציה אבי גבאי ולנוכחות האיראנית בסוריה.

תאונה קטלנית אתמול סמוך לקריית שמונה בין מערבל בטון לבין רכב צבאי גרמה למותו של סמ"ר אריאל הרוש בן 21 מחולון, ולפציעתו של קצין צה"ל. הכתב אור רביד דיווח מבית המשפחה.

משפחת מנגיסטו מגיעה לבית הלבן בניסיון לגייס תמיכה לשחרור בנה אברה מנגיסטו המוחזק בעזה. אילן, אחיו של אברה התראיין מוושינגטון.

הזמן רץ וכבר עוד מונדיאל באופק. רוסיה קיץ 2018. רשימת העולות הושלמה עם עלייתה של פרו הלילה על חשבונה של ניו זילנד. רמי וייץ, שישדר את המונדיאל בכאן ערוץ 11 עם מה שצפוי.

באטמן הביא את סופר מן ושניהם את וונדר וומן והאם זה יספיק לסרט "ליגת הצדק" שעולה היום בארץ?
אילן קפרוב מוואלה! תרבות צפה בסרט שעולה היום למסכים.

שיא כל הזמנים נשבר אמש כשציור של דה וינצ'י נמכר ב-450 מיליון דולר במכירה פומבית בניו יורק.
אמיתי חזן, מנהל בית המכירות תירוש הסביר על המחיר הגבוה.

פסטבל הקולינריה "מסעדות פתוחות" חוזר לירושלים ואתם יכולים לאכול ולהכנס למאחורי הקלעים של המסעדות בעיר והסביבה מהפתיליות של "עזורה" ועד המטבח של רמה שנפתח באירוע חד פעמי. רעות סהר כתבת וואלה אוכל, התמקדה בקינוחים והלכה לקפה קדוש שחוגג 50 שנה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully