וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות המזל"טים ודירות הרפאים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

15.11.2017 / 14:00

איראן מתבססת בסוריה, צה"ל הרס את בית המחבל שרצח 3 אנשים בהר אדר, חברת אירונאוטיקס בצרות, התנהגות חריגה של מפקד כלא קציעות, טלטלה בזימבאבווה ולמה יש כל כך הרבה דירות לא מאוכלסות בישראל?

LIVE

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


איראן מתבססת בסוריה קרוב מאד לגבול עם ישראל. בישראל זועמים על דבריו של שר החוץ הרוסי לברוב לפיהם הנוכחות האיראנית בסוריה לגיטימית. אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי על משמעות האמירה ועל הריסת ביתו של המחבל שרצח שלושה אנשים בהר אדר.

בגלי צה"ל פורסמו היום הקלטות יוצאות דופן של האלוף תמיר היימן המתמנה להיות ראש אגף המודיעין בצה"ל. הפרשן אמיר אורן על האמירות ועל הצרות של חברת המזל"טים הישראלית אירונאטיקס.

דוח קצין שמונה לבדוק התעללות של מפקד כלא קציעות בחייל בשירות חובה, חושף שורת מקרים של התנהגות חריגה של המפקד תת גונדר צביקה ימין, כלפי חיילים.
אבי אשכנזי, הכתב לענייני פלילים, שחשף את הסיפור דיווח..

דבריו של יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי לפיהם השמאל שכח להיות יהודי עוררו סערה אלא שבמפלגתו דווקא שוררת שתיקה יחסית. הכתבת המדינית טל שלו עם הפרטים.


ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר הלילה לועידה הגדולה של הפדרציות היהודיות בארה"ב שהכל יסתדר בכותל המערבי.
הרבה נועה סתת, מנהלת המרכז הרפורמי לדת ומדינה סבורה שמדובר במריחה של יהדות התפוצות.


טלטלה בזימבוואה, הצבא השתלט על הבירה, הרודן רוברט מוגאבה, ואשתו נעצרו. אורן נהרי, עורך חדשות חוץ עם הפרטים.

כל מי שגר בתל אביב או בירושלים מכיר את התופעה: דירות רפאים, אלא שיעל דראל כתבת הנדל"ן של וואלה עסקים מדווחת שהנתונים שהיכרנו עד היום היו למעשה רק רבע מהתופעה בפועל.

ושחקני MMA, אמנות לחימה משולבת נחתו בישראל לקראת תחרות שתתקיים מחר.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully