וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי גבאי בהתבטאות מפתיעה וערן זהבי בריאיון: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

14.11.2017 / 14:00

צה"ל פרס כיפת ברזל באיזור המרכז, שנתיים לפיגוע בבטקלן , כתב התביעה נגד שרה נתניהו יתוקן, ערן זהבי על הזכייה בתואר, איטליה מחוץ למונדיאל,רשת קיקו מילאנו בדרך לישראל ויומן גרפי חדש על אנה פרנק

LIVE

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

סוללות כיפת ברזל במרכז הארץ זה מחזה נדיר מאוד אבל הוא איתנו בשעות האלה. עדות למתיחות עם הג'יהאד האיסלאמי והחחאס. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הדיווח.

כשמצד אחד נערמות עדויות נגד התנהגותה של שרה נתניהו, היום בית הדין האזורי לעבודה בירושלים הורה לפרקליטי עובדת המעון לשעבר שירה רבן לתקן את כתב התביעה נגד שרה נתניהו בהתאם לביקורת שנמתחה בדיון הקודם.אמרי סדן, הכתב לענייני משפט, עם הפרטים.

האמירה של יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי לפיה השמאל שכח מה זה להיות יהודי מעוררת הדים. ח"כ עמר בר לב מהמחנה הציוני הסביר את האמירה.

שנתיים מאז הפיגוע בבטקלן בפריז, פיגוע שהעביר את אירופה לפאזה אחרת, מתגוננת הרבה יותר. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ על אירופה של אחרי הפיגועים.

דרמה פוליטית בארה"ב כאשר מצטברות עדויות על מעשי פדופיליה של מתמודד רפובליקני לסנאט, מה שיכול לגרום למהפך שלם בסנאט. דניאל זירי דיווחה מניו יורק.

יום שבו דנים בכנסת בנושא האלימות נגד צוותים רפואיים נחשף מקרה נוסף של אלימות במרכז הרפואי גליל בנהריה. הכתב בצפון, יואב איתיאל, עם תיעוד הקטטה.

תגובה ראשונה של הכדורגלן ערן זהבי על זכייתו בתואר שחקן העונה בסין. הראיון המלא יתפרסם בסוף השבוע.

מונדיאל בלי איטליה, זה משהו שלא קרה מאז 1958, מיכאל יוכין מוואלה ספורט הסביר איך זה קרה.

יומנה של אנה פרנק זכה בשבעים השנים מאז פרסומו להרבה עיבודים . השבוע הגיע לישראל אחד המעניינים שבהם. שלום אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות, על היומן הגרפי.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully