וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבת מקצוע לבלש משטרתי? ההסתבכות החדשה של העבריין בן כהן

13.11.2017 / 15:12

העבריין שאיבד את רגליו בניסיון חיסול, והפך לאחד היעדים המרכזיים של ימ"ר ת"א, נחשד שנהג ברכב גנוב שעליו הותקנה צ'קלקה כדי להידמות לרכב בילוש משטרתי. עורך דינו: "לא היה בארץ כשנגנב הרכב, לא הייתה לו דרך לדעת"

כתב אישום הוגש נגד העבריין בן כהן בגין מעשה מגונה ואיומים על מטופלת. מאצ'י הוף
הסתבכות חדשה. כהן/מאצ'י הוף

העבריין בן כהן ניצל בינואר 2016 כשמטען חבלה שהוצמד למכוניתו התפוצץ, כשיצא מביתו במגדלי יו בתל אביב. כהן, שאיבד את שתי רגליו בפיצוץ, מוגדר כאחד היעדים המרכזיים של היחידה המרכזית של משטרת תל אביב. כעת, נדמה שמה שעשוי להוביל את כהן אל מאחורי הסורגים, הוא דווקא ניסיונו להתחזות לאיש משטרה.

במהלך דיון בהארכת מעצרו, הבוקר (שני) בבית משפט השלום בתל אביב, בחשד שנהג בכלי רכב גנוב, התברר כי בלשי המשטרה שעקבו אחרי כהן, הבחינו כי הוא נוהג ברכב שדומה בחזותו לרכב של יחידת בילוש משטרתית. כשעקבו אחריו, הבחינו השוטרים שכהן נוהג בטויוטה קורולה לבנה, שעל גגה הותקנה מערכת כריזה ו"צ'קלקה" כחולה. השופטת חיות כוחן האריכה את מעצרו ביומיים, בפעם השנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התחזה לאיש משטרה". כהן על רקע זירת ניסיון החיסול שבו איבד את רגליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כהן, שנעצר ביום שישי שעבר לאחר מעקב אחריו, טען בחקירתו שרכש את הרכב מאדם בשם אדר ברנס, ואף הציג צילום של תעודת הזהות וזיכרון דברים שערך עם המוכר. במשטרה, מנגד, טענו שכהן מסר מידע שקרי וכי אשר ברנס לא היה בעליו של הרכב - וכי תעודות הזהות שהוצגה מזויפת.

חוקרת המשטרה, אושרת נתן, טענה בדיון כי כהן מסרב לאפשר לחוקרים לפתוח את הטלפון הנייד שלו ולמסור את הקוד הסודי של המכשיר, כדי לאפשר למשטרה להגיע לאדם שמכר לו את המכונית. עורך הדין ירון גיגי, שמייצג את כהן, טען בדיון כי מרשו לא היה בארץ בעת שנגנב הרכב וכי הוא פעל באופן תמים ולא יכול היה לזהות שמדובר בתעודת זהות מזויפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האזינו לעימות בין בוקי נאה לעורך דינו של בן כהן ב-103FM

  • עוד באותו נושא:
  • בן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully