וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הרוגים ברעידת אדמה באיראן והמחיר המופרע של אייפון X בישראל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

13.11.2017 / 14:00

סבב מינויים בצה"ל, האם ההסכם המשולש בין ירדן, רוסיה וארה"ב יועיל לישראל? יותר מ-300 הרוגים ברעידת אדמה באיראן- האם ישראל ערוכה? כמה יעלה אייפון X החדש וא-הא בדרך לישראל

צילום:יותם רונן, אבי כהן, רוני כנפו, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

סבב מינויים בצה"ל. הרצי הלוי ימונה לאלוף פיקוד דרום, תמיר היימן יהיה ראש אמ"ן. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט והפרשן אמיר אורן על האתגרים שמחכים לאלופים החדשים.

נציגי ארה"ב, רוסיה וירדן חתמו על ההסכם שכולל התחייבות להקמת אזורי חיץ בין סוריה לישראל. ח"כ נחמן שי, חבר ועדת חו"ב על ההסכם המשולש.


יותר מ-300 הרוגים ברעידת אדמה אתמול באיראן, רעידה שאותותיה הורגשו גם בישראל. ד"ר רז צימט, מומחה לאיראן מהמכון למחקרי ביטחון לאומי ובצלאל טרייבר ראש רשות החירום הלאומית, רח"ל,התראיינו באולפן.

הוריו של דניאל בין החמש מפתח תקווה הוזעקו בשבוע שעבר לאסוף אותו מהגן בטענה שבנם נוהג באלימות. רק לאחר מכן גילו כי הוסתר מהם שהילד הצליח לצאת משטח הגן עם ילדה נוספת ונמצא דקות לאחר מכן בגן שעשועים סמוך. החשיפה של הכתב אור רביד.

אחרי שהתרגלנו שכמעט הכל מייד אין צ'ינה מהבגדים שלנו ועד הסלולרי, עכשיו חברת בנייה סינית נכנסת לשוק הנדל"ן ןתבנה פרויקט ראשון בישראל. הילה ציאון עורכת וואלה עסקים
עם הפרטים.

נתוני המכירות יום הרווקים הסיני מתפרסמים: עלי בבא שוברת את השיאים של עצמה עם יותר מעשרים וחמישה מיליארד דולר בשנייה.

אם תרצו לקנות אייפון X לפני ההשקה הרשמית תצטרכו להיפרד מכ-7000 שקלים. ליאור נאור מוואלה טק על המחיר לאי דחיית סיפוקים.

תרשמו לעצמכם ביומן: יוני 2018, להקת הפופ הנורבגית א-הא בהופעה בישראל. שגיא בן נון מוואלה תרבות עם כל הפרטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully