וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה לדואר וגל גדות מאיימת לא להשתתף בוונדר וומן 2: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

12.11.2017 / 14:00

האם ר"מ לבנון המתפטר, סעד אל חרירי באמת נחטף? בחודש הקניות נפרץ מרכז החבילות של הדואר וחבילות ניזוקו, בתי ספר העל יסודיים בשביתת אזהרה ואפקט ההטרדות המיניות בהוליווד: גל גדות מאיימת לא להשתתף בסרט ההמשך בגלל אחד המעורבים החשוד בהטרדה וההצלחה של עמרי כספי

רויטרס, CNN, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

האם ר"מ לבנון סעד אל חרירי באמת נחטף? הערב צפוי אל חרירי השוהה בסעודיה להתראיין לערוץ הטלוויזיה "אל-מוסתקבל" בשידור חי. גורמי מודיעין לבנוניים טענו בתוקף ב-48 השעות האחרונות כי אל-חרירי מוחזק בכוח בערב הסעודית, אולם בריאד מכחישים את הדברים והערב אל-חרירי צפוי להבהיר גם כן שהוא לא מוחזק בכוח.

בתי הספר העל יסודיים שבתו היום שביתת אזהרה במחאה על המו"מ התקוע עם האוצר על הסכם קיבוצי חדש למורים. כתבת וואלה! NEWS דנה ירקצי תעדכן בסיבות לכך שהמו"מ תקוע ומחנכת בבית ספר תיכון תסביר בראיון למהדורה את טענות המורים.

בחודש הקניות מרכז הקניות המקוון של דואר ישראל נפרץ ומאות חבילות ניזוקו. בדואר ישראל הגישו תלונה במשטרה והבהירו כי החבילות הועברו לטיפול שירות הלקוחות והלקוחות הרלוונטיים יקבלו עדכון. סמנכ"ל דואר ישראל יתראיין למהדורה ויבהיר את הפרטים.

נמשך גל חשיפת ההטרדות המיניות בהוליווד והשחקנית גל גדות, כוכבת וונדר וומן, מאיימת שלא להשתתף בסרט ההמשך אם הקולנוען המטרידן ברט ראטנר יהיה מעורב בו. במקביל הקומיקאי לואי סי-קיי הודה בסוף השבוע בשורה של מקרי הטרדות מיניות וכעת כל ההסכמים שהיו עימו בוטלו. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, יעדכן בהתפתחויות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully