וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן רביעי ב"כביש המוות" של ראשל"צ: בת 70 נהרגה בתאונת דרכים

האישה נלכדה מתחת למכונית ברחוב פריימן, ועם חילוצה כשלו פעולות ההחייאה ומותה נקבע במקום. זה שנים שהתושבים מבקשים להחליף את הרמזורים בציר בכיכרות, אך העירייה לא נענתה לכך. שלושה מארבעת ההרוגים בכביש הם תושבי דיור מוגן סמוך

אישה בת 70 מתה מתאונת דרכים בראשון לציון 10 בנובמבר 2017. איציק לוי תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א, איציק לוי תיעוד מבצעי מד"א

אישה כבת 70 נהרגה היום (שישי) בתאונת דרכים ברחוב יעקב פריימן בראשון לציון, והפכה לקורבן הרביעי שגובה הכביש. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת האירוע, אולם לאחר פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותה. כוח משטרה הגיע למקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. האישה נלכדה מתחת לרכב כשהיא מחוסרת הכרה, ורק בעזרת מלגזה שהייתה במפעל סמוך, הצליחו להרים את הרכב וחילצנו אותה", סיפר חובש בכיר במד"א, איברהים דרבי. "ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות אבל הפציעה שלה הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

בשנים האחרונות קראו תושבי ראשון לציון להחליף את הרמזורים ברחוב המסוכן בכיכרות, על מנת להאט את התנועה, שלדבריהם מגיעה גם למאה קמ"ש בכביש – אולם בעירייה נמנעים מהמהלך. בסמוך לרחוב, ממוקם דיור מוגן לעולים מבוגרים. שלושה מארבעת ההרוגים בכביש בשנים האחרונות, הם תושבי הדיור המוגן.

מאה הולכי רגל נהרגו מתחילת השנה

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי בכל שלושה ימים בממוצע נהרג הולך רגל בתאונת דרכים. מאה הולכי רגל נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים. "מסוכן ללכת ברגל במדינת ישראל. אנחנו המדינה שבה נהרגים הכי הרבה הולכי רגל מבין המדינות המתקדמות", אמר ארז קיטה, מנכ"ל "אור ירוק". "הגיע הזמן שהמדינה תתחיל להתחשב גם בהולכי הרגל וליצור עבורם תשתית שתגן עליהם ותמנע פגיעות מתאונות דרכים. פסי האטה, הגבהת מעברי חציה ואכיפה משטרתית יצמצמו את מספר הולכי הרגל ההרוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully