וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חיפשה אחר שודד מתחזה במדים - ומצאה כי מדובר בשוטר

10.11.2017 / 11:25

מצלמות האבטחה תיעדו גבר לבוש מדים, שיצא מהבית כשבידיו כעשרת אלפים דולר במזומן. לאחר חודש וחצי, הסתבר כי מדובר בשוטר יס"מ מהדרום - והחקירה עברה למח"ש. המטה הארצי בוחן את הצעדים המידיים שיינקטו כלפיו

שוטר שחשוד בשוד דירה תוך הצגת צו חיפוש מזויף, נובמבר 2017. ללא, מערכת וואלה! NEWS
החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS, ללא

שוטר יס"מ מהדרום נעצר אתמול על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, בחשד לעבירות שוד והפרת אמונים. לפי החשד, השוטר הגיע המדים לדירת מגורים בתל אביב, הציג צו חיפוש מזוייף, אייך על הדיירים ועזב את המקום כשבידיו עשרות אלפי שקלים. היום (שישי) הוארך מעצרו בחמישה ימים בבית משפט השלום בתל אביב.

המקרה אירע לפני כחודש וחצי, ואז הוקם צוות חקירה מיוחד המשותף למשטרה ולמח"ש, מאחר ששני הגופים לא היו בטוחים אם מדובר היה במתחזה לשוטר – או בשוטר אמיתי. כשזוהה כשוטר, הועברה החקירה למח"ש. עם התקדמות החקירה, דיווח מחוז תל אביב על הממצאים הראשוניים למחלקת משמעת במטה הארצי, לצורך בחינת הצעדים המנהליים המידיים מול השוטר.

לאחר האירוע, דיווחה המשטרה על "גבר לבוש מדים", אולם סייגה את האפשרות שאכן מדובר בשוטר. האיש הציג את עצמו כ"איש מחלקת הלבנת הון וזיוף שטרות" ואף הציג בפניו צו לחיפוש בדירה. כשנכנס לדירה, דרש לדעת האם יש במקום סכומי כסף גדולים. כשנענה להפתעתו בחיוב, הלך יחד עם בעל הדירה לאחד החדרים שבו היו כעשרת אלפים דולר. החשוד הכניס אותם לשקית כשכפפות לידיו. מאותו רגע, השוטר החשוד עשה הכול כדי להימנע משאלות וחיפש את הדרך המהירה ביותר לצאת מהבית. בדרכו אף דחף את הבעלים, ונמלט.

(עדכון ראשון: 9:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully