וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין: ארה"ב מנסה לשבש את הבחירות לנשיאות שלנו

יממה לפני פגישה אפשרית עם טראמפ, נשיא רוסיה טוען כי וושינגטון מנסה להפריע למערכת הבחירות שלה בשנה הבאה, בתגובה לטענותיה שמוסקבה התערבה בבחירות שלה. פוטין טרם הכריז על התמודדותו על כהונה נוספת, אך הוא צפוי לזכות בקלות

צילום: רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין האשים היום (חמישי) את ארצות הברית בניסיון לשבש את הבחירות לנשיאות במדינה שיתקיימו בשנה הבאה, בתגובה לכך שמוסקבה התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנה שעברה. דבריו של פוטין, שצוטטו על ידי סוכנות הידיעות RIA, נאמרו לפני פגישה אפשרית שלו עם דונלד טראמפ מחר, בשולי פסגה אזורית בווייטנאם.

"בתגובה למעורבותנו לכאורה בבחירות שלהם, הם (ארצות הברית) רוצים ליצור בעיות בבחירות לנשיאות רוסיה", אמר פוטין. הוא טרם הכריז כי יתמודד על כהונה נוספת, אך הוא צפוי לעשות זאת ולזכות בקלות מול אופוזיציה מפוררת, שמנהיגה הבולט – אלכסיי נבלני – אינו יכול להתחרות.

לקריאה נוספת בנושא
מסמכים חושפים: חבר בממשל טראמפ קשור עסקית לחתנו של פוטין
פוטין: ארה"ב מנסה לדחוק את רוסיה משווקי האנרגיה באירופה

נשיא רוסיה פוטין, נובמבר 2017. רויטרס
מאשים את ארה"ב בהפרעה לבחירות. פוטין/רויטרס

עוד אמר נשיא רוסיה כי הטענות לכך שהקרמלין אחראי לסימום ספורטאים, שחלקם מנועים מלהשתתף במשחקי החורף בקוריאה הדרומית בשנה הבאה, נועדו להפריע לבחירות לנשיאות, שיתקיימו במרץ.

פוטין רמז גם כי להשפעתה של ארצות הברית על תחרויות הספורט הבינלאומיות יש הפעפה שלילית על רוסיה. לדבריו, בארצות הברית ממוקמות "החברות המרכזיות שרוכשות את זכויות השידור, הספונסרים והמפרסים העיקריים" של אותם אירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully