וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפכה הצעירה הביישנית לבובת אנימה אנושית?

10.11.2017 / 23:51

צעירה מקזחסטן שגדלה על סדרות אנימה החליטה יום אחד להפוך בעצמה לדמות אנימה. בעזרת איפור בלבד היא הצליחה להפוך את עצמה לבובת אנימה אנושית שכובשת את הרשת בסערה

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון – מקור ההשראה שלה, הברבי האנושית ולריה לוקיאנובה היא לא העיפרון הכי חד בקלמר

קסניה ולנטינואה בת ה-24, סייעת לרופא שיניים מקזחסטן, החילטה שהיא רוצה להפוך לבובת אנימה אנושית בגלל אהבתה לסדרות האנימה בהן צפתה בילדותה. מה שמדהים יותר מכל זה שהמראה הבובתי המושלם שלה הוא תוצאה של איפור בלבד, כשלדבריה סכין הניתוחים מעולם לא נגעה בה.

ולנטינואה, המתגוררת כיום בגרמניה, מתארת את עצמה כאדם ביישן. היא אוהבת לשחק במשחקי מחשב ולא נוהגת לצאת החוצה במראה הבובתי שאימצה לעצמה. למעשה, אם אתם רוצים לזכות בהצצה לחייה כבובת אנימה, תצטרכו לעקוב אחריה בעמוד האינסטגרם שלה - שצבר כבר 24 אלף עוקבים - שם היא מפרסמת תמונות שלה בתור דמות אנימה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הטרנסג'נדרית ששילמה יותר ממיליון דולר כדי להפוך לבובת ברבי

לכתבה המלאה

"כילדה תמיד צפיתי בסדרות אנימה וכשהייתי בת 16 רציתי ללמוד להיות אמנית איפור", סיפרה ולנטינואה לדיילי סטאר והוסיפה שכדי להפוך לבובת אנימה היא צריכה להשקיע שעתיים באיפור. "עם הזמן השתפרתי בזה וזה הפך לתחביב שלי. לפני כמה חודשים פתחתי חשבון אינסטגרם ואנשים אהבו את התמונות שלי אז המשכתי לשתף אותם".

ולנטינואה סיפרה שהאלילה שלה היא הברבי האנושית ולריה לוקיאנובה, "היא הייתה הבובה האנושית הראשונה שראיתי ולדעתי יש לה את המראה הבובתי המושלם", היא אמרה, "אני אוהבת כל כך הרבה דמויות אנימה, אבל אני לא מצליחה להחליט איזו מהן אני יותר אוהבת. אם הייתי צריכה לבחור אחת שאני הכי דומה לה, הייתי בוחר בקורונומה סואקו מ- Kimi ni todoke".

ולנטינואה מאוד מרוצה מתשומת הלב שהיא מקבלת באינסטגרם. היא הוסיפה: "מעולם לא עברתי חוויות לא נעימות. ברשת אנשים אוהבים את הפוסטים שלי אבל במציאות אני לא יוצאת החוצה במראה הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמות שהיוותה מודל לחיקוי לקסניה ולנטינואה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אנימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully