וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנים בבית שאן ובוי ג'ורג' בתל אביב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

7.11.2017 / 14:00

עו"ד יצחק מולכו נחקר בתיק 3000, בהלת תנים בצפון, הממשלה תלאים 80% מרווחי קק"ל, טראמפ מבקר באסיה, בוי ג'ורג' יופיע הערב בת"א והמדריך המלא לקניות ברשת רגע לפני המבצעים הגדולים

צילום:אבי כהן, בני סימון, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שני בני אדם נפצעו ניסיון חיסול בעולם התחתון הבוקר באשדוד. הפעם זה קרה סמוך לבית ספר יסודי בעיר ובנס לא היו נפגעים נוספים. יניר יגנה, הכתב בדרום, עם הפרטים.

המקורב לראש הממשלה שנחקר ביומיים האחרונים הוא עורך הדין יצחק מולכו, שבשנים האחרונות ניהל את המשא ומתן המדיני בשם נתניהו.אבי אשכנזי, הכתב לענייני משטרה והפרשן המדיני אמיר אורן עם הפרטים.

ורד סוויד, מי שהיתה ראש הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה ויועצת ראש הממשלה ומכירה היטב את מולכו, סיפרה על ההכרות עמו.

מאיפה מגיעים התנים שמסכנים את תושבי בית שאן? במקרה האחרון ילדה בת ארבע ננשכה על ידי תן בסלון ביתה. אלי אשכנזי, הכתב בצפון, על סכנת הכלבת באזור.

הממשלה אישרה את הצעת ההחלטה שתחייב את הקרן הקיימת לישראל להעביר 80 אחוז מהכנסותיה לידי המדינה או לוותר על הפטור ממיסוי. טל שלו הכתבת הפוליטית על ההחלטה.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מבקר באסיה- 5 מדינות ב-12 ימים.אורן נהרי עורך חדשות החוץ, על המסע והקריאה לפעולה משותפת נגד האיום הצפון קוריאני.

בוי ג'ורג' וקאלצ'ר קלאב מופיעים הערב בתל אביב. שגיא בן נון מוואלה תרבות על ההכנות בהיכל והתרגשות המעריצים.

נובמבר הפך כבר מזמן לחודש השופינג ברשת: אירה אימרגליק כתבת הצרכנות הסבירה איך עושים את זה נכון ובאמת חוסכים ולא משלמים יותר

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully