וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכלל לא מה שחשבתם: כך באמת נראים חייזרים על פי מדענים

10.11.2017 / 23:46

תשכחו מהיצורים הירוקים והקרחים עם העיניים הגדולות - מחקר חדש שנערך באוניברסיטת אוקספורד חושף שאם ישנם חייזרים, אז הם כנראה דומים בכלל לבני אדם, כיוון שהם עברו תהליך אבולוציוני דומה לזה שעברנו

גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו?/רויטרס

בסרטון - גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו

קיום אפשרי של חיים מחוץ לכדור הארץ הוא נושא שמעסיק את האנושות בערך משחר ההיסטוריה, ובינתיים אנחנו נאלצים להתמקד בעיקר בניחושים. בכל הנוגע למראה של חייזרים, בסרטים וסדרות רבות הוצגו אפשרויות שונות ומגוונות, אך מראה היצור הירוק והקירח עם העיניים הגדולות הוא הנפוץ ביותר. אך איך חייזרים עשויים להיראות באמת? זה בדיוק מה שקבוצה של מדענים ניסתה לגלות, והמסקנות שלהם יפתיעו אתכם.

עוד בנושא

שוטרים טוענים: צילמנו חייזר מסתתר בפארק
עדות מפנים: צבא ארה"ב מסתיר גופות של חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גישות העבר לתחום היו מכניות מאוד ועשו שימוש במה שאנחנו רואים פה ובידע שלנו בכימיה, גאולוגיה ופיסיקה כדי לעשות תחזיות בנוגע לחייזרים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מחקר שערכו מדענים מאוניברסיטת אוקספורד והתפרסם במגזין הבינלאומי לאסטרוביולוגיה, הם טוענים שהחייזרים כנראה דומים לבני האדם יותר ממה שהיינו מצפים, וזאת מכיוון שהם התעצבו על ידי אותם גורמים אבולוציוניים שעיצבו אותנו.

"קשה לערוך תחזיות בכל מה שקשור לחייזרים", אמר סם לוין, מעורכי המחקר, "יש לנו רק דוגמא אחת לצורת חיים - זו שעל כדור הארץ - ללמוד ממנה. גישות העבר לתחום היו מכניות מאוד ועשו שימוש במה שאנחנו רואים פה ובידע שלנו בכימיה, גאולוגיה ופיסיקה כדי לעשות תחזיות בנוגע לחייזרים. במחקר שלנו אנחנו מציעים גישה אחרת, שהיא להשתמש באבולוציה כדי לעשות תחזיות שלא קשורות לתנאים בכדור הארץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו מאמינים שהגישה שלנו מהווה כלי שימושי ומיוחד בניסיון להבין איך חייזרים עשויים להיראות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו לא יכולים להגיד עדיין אם החייזרים הולכים על שתי רגליים או איך נראות העיניים שלהם", הודה לוין, "אבל אנחנו מאמינים שהגישה שלנו מהווה כלי שימושי ומיוחד בניסיון להבין איך הם עשויים להיראות, והראינו מספר דוגמאות של זה במחקר. על פי הבדיקות שלנו, סביר להניח שהאבולוציה גרמה גם ליצורים מכוכבים אחרים להיראות דומים לנו".

"יכול להיות שיש מאות אלפי כוכבים הכוללים צורות חיים שונות רק בגלקסיה שלנו", סיכם, "אנחנו לא יכולים לדעת אם אנחנו לבד פה, אבל עשינו צעד קטן לעבר התשובה לשאלה - אם אנחנו לא לבד, איך השכנים שלנו נראים?".

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully