וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג הסעות ביצע עבירות מין באחייניתו ובחברתה בנות ה-14

5.11.2017 / 15:50

תושב ירושלים בן 31 נאשם שביצע עבירות מין קשות באחייניתו כשהייתה בת 14.5-13 ובחברתה בת ה-14 לשם סיפוק מיני בכמה אירועים, לעתים במקומות ציבוריים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להשאיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"הנהג הואשם בביצוע עבירות מין"/ראובן קסטרו

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד נהג הסעות בן 31 תושב העיר, בגין עבירות מין ביצע באחייניתו ובחברתה בזמן שהיו כבנות 14. כתב האישום מגולל את רצף האירועים שהתרחשו בין השנים 2016-2014, במהלכם נהג הנאשם לבצע את המעשים הקשים.

כמה מהאירועים שתוארו, התרחשו בפרק הזמן שבו אחייניתו של הנאשם הייתה בת 13 ועד שמלאו לה 14.5. בתקופה זו, לפי כתב האישום, נהג הנאשם לגעת בגופה במספר הזדמנויות, מעל לבגדיה ומתחתם, לנשקה ולחבקה – כל זאת לשם סיפוק מיני ולעתים אף הגיע לפורקן. המקרים הללו התרחשו בביתו של הנאשם, בגנים ציבוריים וכן ברכב ההסעות שלו.

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
"אין תחליף ראוי למעצר עד תום ההליכים". בית המשפט המחוזי בירושלים/עומר מירון

בנוסף, כתב האישום מתייחס לתקופה שבין החודשים מרץ עד יולי השנה, אז הייתה חברתה של האחיינית בת 14. על פי המתואר, הנאשם בעל את הנערה בכמה מקרים, עשה בה מעשה סדום ומעשים מגונים שלא בהסכמתה. גם לאחר שהנערה אמרה לנאשם כי היא מבקשת שיפסיק לגעת בה, הוא נהג לומר לה "תירגעי, שום דבר לא יקרה", התעלם מבקשתה והמשיך במעשיו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינה עו"ד ליזו אבקסיס-וולפוס מפרקליטות מחוז ירושלים כי "העבירות שבוצעו על ידי הנאשם לאורך תקופה ארוכה, תוך ניצול גילן הצעיר של הנערות, גם תוך ניצול הקשר המשפחתי, מבהירות כי אין תחליף ראוי למעצר הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully