וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו לפתור תרגיל המיועד לילדים בני 8 שאף אחד אחר לא מצליח?

7.11.2017 / 10:12

אמא מודאגת ביקשה את עזרת הרשת בפתרון שאלה בחשבון שקיבלה בתה בת ה-8 בבית הספר, אבל אף אחד לא הצליח לעזור לה. אולי אתם תעלו על התשובה?

צילום מסך

בסרטון – גם Mathpix, האפליקציה שפותרת תרגילי מתמטיקה בכתב יד לא תפתור את השאלה

גם אם מתמטיקה מעולם לא היה הצד החזק שלנו, אנחנו רוצים להאמין שנדע להתמודד יופי עם שיעורי בית של תלמידה בכיתה ג'. הגיוני, נכון? אז זהו, שאנחנו עדיין שוברים את הראש על החידה המתמטית שפרסמה דאסטי ספינגטון ב-Reddit אחרי שניסתה בעצמה לעזור לבתה בת ה-8, איזי, בפתרון החידה ונכשלה.

החידה הולכת ככה: "לג'נל היו 15 גולות. היא איבדה כמה מהן. כמה יש לה עכשיו?". האם ציינה בהודעה שהשאלה הגיעה ללא הנחיות נוספות או תשובות אפשריות לבחירה.

נסו לפתור בעצמכם:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובכן, נראה שאף אחד לא מצליח לעזור לאיזי ואמה. כמה משתמשי Reddit ניסו את מזלם, אולם נראה בבירור שחסר גורם במשוואה שאינו מאפשר להגיע לתשובה חד משמעית. בין התגובות היה אחד שהציע "15>", אחר שכתב "כמה", ואחד שכתב "(15-X)". כל אלה באיזשהו מקום צודקים, אולם האם לכך התכוון המשורר?

בשיחה עם Huffington Post סיפרה דאסטי: "לא מצאתי את התשובה אבל אני מקווה לקבל בקרוב משוב על שיעורי הבית ולגלות. למען האמת, אני לא בטוחה אם זה הודפס בטעות או שזו שאלה שנועדה לבחון את הידע שלה ב"פחות או יותר" - חומר שהיא נגעה בו בעבר. בתור אמא לתלמידת כיתה ג' ולתלמיד כיתה ה', נתקלתי בהרבה שיעורי בית במשך השנים שהצליחו לשעשע אותי בכמה שהיו אבסורדים, גרמו לי לגרד את הראש ולסמוך יותר מדי על גוגל".

דאסטי סיפרה שבתה סובלת מדיסלקציה ולומדת בבית ספר פרטי המציע שיעורים מסורתיים בשילוב שיעורים מיוחדים לתלמידים ליקויי למידה. היא מקווה שרגעים כאלה יזכירו לאנשים את חשיבות המערכת החינוכית ויעזרו לעורר מודעות לשכר המורים הנמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully