וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הלילה: אזעקת שווא נשמעה ברחבי גוש דן

2.11.2017 / 2:59

אזעקת צבע אדום נשמעה לקראת השעה 3:00 בדרום תל אביב, אזור, חולון, בת ים ומקווה ישראל. לאחר זמן קצר התברר כי מדובר באזעקת שווא. מצה"ל נמסר כי הנושא ייבדק

מגדלי עזריאלי, תל אביב. דצמבר 2015. ראובן קסטרו
מגדלי עזריאלי בתל אביב/ראובן קסטרו

אזעקת צבע אדום נשמעה הלילה (חמישי) לקראת השעה 3:00 בדרום תל אביב, אזור, חולון, בת ים ומקווה ישראל. לאחר בדיקה התברר כי מדובר באזעקת שווא בשל תקלת צופרים. מצה"ל נמסר כי הנושא ייבדק.

עשרות דיווחים הגיעו הלילה מגולשים מודאגים ששמעו את ההתרעה. זאת, ברקע הדיווח האחרון על תקיפה ישראלית בסוריה. לפי הדיווחים הזרים, מטוסים ישראלים ביצעו ארבע תקיפות על מחסן נשק באזור תעשייה בעיירה חסיה, 35 ק"מ מדרום לעיר הסמוכה לגבול לבנון. כמו כן, השבוע הושמדה מנהרה סמוך לקיבוץ כיסופים, שבה נהרגו לדברי קצין בכיר אתמול, כ-14 מחבלים. "האירוע לא הסתיים ואנחנו בתוך המבצע", הבהיר הקצין.

בתחילת אוקטובר נשמעו התרעות צבע אדום במועצה האזורית אשכול, לאחר שרקטה ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה בשטח פתוח בסמוך למועצה, בתוך שטח רצועת עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק וכוחות צה"ל פתחו בסריקות. כשעתיים לאחר מכן, תקף צה"ל עמדת תצפית של חמאס בירי ארטילרי בדרום הרצועה והשמיד אותה. בסוף חודש אוגוסט נשמעו התרעות שווא באזור חוף אשקלון, אך בתחילת החודש רקטה פגעה בשטח פתוח בתחומי המועצה, ללא נפגעים או נזק.


עוד בוואלה! NEWS:
נער בן 15 נהרג בנפילה מצוק בחוף בנתניה בעת שבילה עם חבריו
סרטי טום וג'רי וציור של המלכה: נחשפו קבצים ממחשבו של בן לאדן
סוריה: "חיל האוויר הישראלי תקף מחסן נשק - הצבא הגיב בירי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully