וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקקים ועומסים בעקבות השבתת תחנות הרכבת: המבחן הגדול – בחמישי

31.10.2017 / 17:41

נוסעים שביקשו לנסוע בין תל אביב לחיפה נתקלו בעומסים בעקבות השבתת 6 תחנות, וטענו שהאוטובוסים שהועמדו כתחליף לרשותם לא עצרו לנוסעים. ראש הרשות הלאומית לתחבורה ציבורית: "השיא יהיה כשהחיילים ייצאו לחופשת סוף השבוע"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן ושניר דבוש

עומסי תנועה כבדים נרשמו לאורך היום (שלישי) בצירים שבין חיפה לתל אביב, בעקבות השבתת רכבת ישראל במסגרת עבודות תשתית. לפנות בוקר החלו העבודות, המשביתות את התחנות שבין בנימינה לתל אביב. נוסעים שהתרכזו בתחנת תל אביב מרכז (סבידור), סיפרו על המתנה ארוכה הנמשכת שעות מעבר לרגיל.

חגית, תושבת חדרה, סיפרה בבוקר כי באוטובוסים החלופיים שהמתינו לה בתחנה נרשם לחץ כבד, וכי חלקם לא עצרו לנוסעים. אריאל כהן, תושב בית שאן שביקש לחזור לביתו, גילה רק לאחר שרכש כרטיס כי התחנות לא פועלות.

לירון, שמתגורר ביישוב בשרון ועובד במרכז הארץ, שיצא בשעות אחר הצהריים לכיוון ביתו, טען כי "בימים כתיקונם הדרך הביתה נמשכת לא יותר משעה, אבל היום הבלאגן חוגג. נוסעים אבודים רבים ממתינים לאורך תחנות האוטובוס בתחנת סבידור בתקווה שיצלחו לתפוס אוטובוס אל יעדם. נראה שחברת אגד אמנם מצליחה לעשות סדר, אך יתר החברות לא מצליחות להשתלט על העומס".

עוד בוואלה! NEWS:
מחר: תחנות הרכבת בקו תל אביב-בנימינה ייסגרו עד השבוע הבא
המבקר: עיכוב משמעותי בפתיחת קו הרכבת המהיר ירושלים-תל אביב
גבר בן 46 נורה למוות בלוד; קרובי משפחתו פרצו מחסום רכבת - ונפצעו

סגירת תחנות ברכבת ישראל בין 31 באוקטובר ל-5 בנובמבר 2017. רכבת ישראל, מערכת וואלה!
מפת החסימות/מערכת וואלה!, רכבת ישראל

התחנות קיסריה-פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, נתניה ספיר, בית יהושע והרצליה יישארו סגורות עד ה-5 בנובמבר לפנות בוקר. עד אז, הנוסעים מאזור הצפון למרכז וחזרה יאלצו לסיים את נסיעתם בתחנת חיפה חוף הכרמל, ופעם בשעה מגיעה רכבת מיוחדת שממשיכה עד לתחנת בנימינה. בהנהלת רכבת ישראל ממליצים לנוסעים דרומה להגיע לתחנת חיפה חוף הכרמל ולעבור לאוטובוס. מנגד, התנועה בדרום תסתיים בתחנת תל אביב מרכז (סבידור).

הרכבות משדה התעופה בן גוריון ואליו בשעות הלילה יתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנת בנימינה. לנוסעים תינתן הסעה משלימה באמצעות שאטולים וזמני הנסיעה יופיעו באתר רכבת ישראל. עוד נמסר כי נוסעים בעלי כרטיס תקופתי שיהיה בתוקף במהלך סגירת המקטע ושאחת או יותר מהתחנות הסגורות נכללות בו, יהיו זכאים לפיצוי.

מאיר חן, ראש הרשות הלאומית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, שומר על אופטימיות, והודיע כי העבודות התחילו ברגל ימין, וכי עומסי התנועה לא כבדים כפי שנחזו. חן הוסיף שצפויים שני מבחנים גדולים למערכת, ביום חמישי עת ייצאו חיילי צה"ל לחופשת סוף השבוע, וביום ראשון כשהרכבות צפויות לחזור לפעילות. חן אמר כי גם בשנה הבאה צפויות להתקיים עבודות תשתית שיגרמו לסגירת חלק מהתחנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שיבושים קשים בתנועת הרכבות נוצרו בשל החלפת קטע מסילה שנפגע מרכבת משא. אבי כהן
עומסים בתחנות הרכבת/אבי כהן

בעקבות השבתת קווי הרכבת, משרד התחבורה הודיע שיתגבר בעשרות אוטובוסים את מערך התחבורה בין בנימינה לתל אביב, ואלה יחליפו את קו הרכבת בין בנימינה לחיפה. מערך האוטובוסים המתוגבר יצא מתחנות הרכבת בעתלית, בנימינה ונתניה, וכן מהתחנות המרכזיות חיפה חוף הכרמל וחדרה, לתל אביב ובחזרה. כמו כן, יתוגברו קווי האוטובוס הבינעירוניים המקשרים בין ישובים אלה לתחנות בית יהושע והרצליה וליעדים נוספים בין חיפה לתל אביב.

(עדכון ראשון: 10:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully