וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען החד-הוריות: מועמדת נוספת נכנסה למרוץ לנשיאות רוסיה

רומן רייב

30.10.2017 / 18:42

יקטרינה גורדון, מנחת טלוויזיה ורדיו, הודיעה כי תתמודד בבחירות הקרובות כמועמדת עצמאית שתדאג לזכויות האימהות במדינה. היא תצטרף לעיתונאית אחרת שאמורה להתחרות מול פוטין ולהפסיד, על אף שהנשיא טרם הכריז רשמית על כך שירוץ לכהונה נוספת

יקטרינה גורדון, מועמדת לנשיאות רוסיה. סוכנות הידיעות  RIA, צילום מסך
מכחישה כי תיאמה עמדות עם הקרמלין. גורדון/צילום מסך, סוכנות הידיעות RIA

מתחרה נוספת נכנסה למרוץ לנשיאות רוסיה, עם הכרזתה היום (שני) של עיתונאית מקומית על כך שתנהל קמפיין למען זכויותיהן של אימהות חד-הוריות וילדיהן. יקטרינה גורדון בת ה-37, שהגישה תכניות אירוח בטלוויזיה וברדיו, מצטרפת לאשת טלוויזיה אחרת שהכריזה החודש על התמודדותה בבחירות במרץ הקרוב.

הנשיא ולדימיר פוטין צפוי להתמודד על כהונה נוספת לזכות בקלות, אך הוא טרם הודיע רשמית כי הוא יתחרה שוב. בקרב האופוזיציה יש מי שסבור כי מטרת הקרמלין היא למלא את המרוץ עם מועמדים שיסיחו את דעת הקהל, על מנת להגדיל את אחוז ההצבעה ולפלג את המחנה הליברלי.

לטענת הקרמלין, שדוחה זאת, כל מי שעומד בקריטריונים יכול להשתתף בבחירות. ואולם, מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני נפסל מלהשתתף בשל הרשעתו בהונאה, כשלטענתו המשפט שהתנהל נגדו היה על רקע פוליטי.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נואם בסוצ'י, אוקטובר 2017. רויטרס
צפוי לזכות בקלות בכהונה נוספת. פוטין/רויטרס

גורדון, אם לשני ילדים, אמרה כי היא מעולם לא הצביעה, אך הוסיפה כי היא חדלה מלהאמין לאופוזיציה הליברלית ולפוליטיקאים התומכים בקרמלין, ולכן היא תרוץ כמועמדת עצמאית. "יש מציאות אחת – אנחנו מדינה של אימהות חד-הוריות, ולאף אחד לא אכפת מכך", אמרה בסרטון שפרסמה באינטרנט.

היא אמרה עוד כי היא לא תיאמה את מועמדותה עם הקרמלין וכי היא חוותה את הבעיות שעמן נתקלות נשות רוסיה במהלך בעלותה על משרד עורכי דין. גורדון מנהלת גם בלוג פוליטי וטוענת כי היא תהיה "המועמדת העצמאית היחידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully