וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזרה בקטלוניה מתחממת והשחקן קווין ספייסי מסתבך – ויוצא מהארון: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

30.10.2017 / 14:00

מדוע דניה סיבוס מתנערת מאחריות לקריסת החניון בת"א? עובדי נגב קרמיקה נשלחו למו"מ, מה יעשו הנוסעים ברכבת עם סגירת תחנות מרכזיות?, השחקן קווין ספייסי מצטער על תקיפה מינית ויוצא מהארון, שרות הסטרימינג החדש של יס וטל פליקר עם המדליה מאבו דאבי.

צילום:שלומי גבאי , בני בן סימון, ניב אהרונסון, יוני ריקנר, רויטרס,CNNA עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

פרסום ראשון: חברת דניה סיבוס מתנערת מאחריות לקריסת החניון ברחוב הברזל בתל אביב לפני יותר משנה. דנה ירקצי, הכתבת לענייני רווחה, עם הפרטים.

משבר נגב קרמיקה: בית הדין לעבודה קיבל את עמדת העובדים ושלח אותם ואת ההנהלה לחדרי המשא ומתן בניסיון לגבש פשרה שתמנע את סגירת המפעל, אלא שבמקום לדבר בין הצדדים פרצה קטטה. יניר יגנה , הכתב בדרום עם הדיווח.


האם הגיזרה המדינית מתחממת שוב?
למרות ההצהרות על השעיית המו"מ בעקבות הפיוס, אתמול נפגש שר האוצר כחלון עם ראש הממשלה הפלסטיני. הכתבת המדינית טל שלו, על הפגישה ועל ביקור שליחי טראמפ בערב הסעודית.

החל ממחר ולמשך חמישה ימים צפויים שיבושים קשים בתנועת הרכבות. אור רביד הכתב לענייני תחבורה עם התחנות שיישארו סגורות מנכ"ל הרכבת שחר איילון על הדרכים להקל על הנוסעים.

יממה אחרי שמתנגדי העצמאות בקטלוניה עצמה יצאו לרחובות ברצלונה הנשיא המודח פוג'דמון מנסה לשדר עסקים כרגיל, אלא שמעל ראשו מרחפת חרב המעצר של מדריד. מברצלונה דיווחה כתבת CNN ארין מקלוקלין.

רגע לפני הפיצול, עוד מתחרה לשוק הטלויזיה הרב ערוצי העמוס ממילא. חברת yes השיקה הבוקר את STING TV, שירות הטלוויזיה המוזל שלה. מייקי לוי , כתב וואלה טק עם המחירים.

נבחרת הג'ודו של ישראל חזרה אתמול מאבו דאבי עטורת מדליות, אבל כשמעל מרחפת השאלה, האם ראוי יותר היה להחרים תחרות שלא מכבדת את ההמנון והדגל הישראלי?
טל פליקר, מדליסט הזהב, ואחד הכישרונות המבטיחים של ישראל בענף הג'ודו התארח באולפן.

שוב תלונה על תקיפה מינית בהוליווד: הפעם
נגד השחקן קווין ספייסי שהתנצל וניצל את ההזדמנות כדי לצאת מהארון. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם הפרטים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully