וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נתניהו יעבור היום בדיקה תחת טשטוש; השרה רגב תחליפו

27.10.2017 / 8:04

נתניהו יעבור בדיקת מעקב שתימשך כחצי שעה במהלכה יהיה תחת טשטוש. שרת התרבות מירי רגב תמלא את מקומו. במאי עבר נתניהו הליך רפואי נוסף כשהוא תחת טשטוש ואת מקומו מילא השר זאב אלקין

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה. רויטרס, רויטרס
בדיקה תקופתית. ראש הממשלה בנימין נתניהו/רויטרס, רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו יעבור היום (שישי) בדיקת מעקב תקופתית גסטרולוגית, כך נמסר ממשרד ראש הממשלה. הבדיקה תבוצע תחת טשטוש, למשך כחצי שעה בשעות הבוקר. לראש הממשלה יתלווה רופאו האישי ד"ר צבי הרמן ברקוביץ'. את מקומו של ראש הממשלה נתניהו בזמן הטשטוש תמלא שרת התרבות מירי רגב.

בחודש מאי עבר נתניהו הליך רפואי תחת טשטוש לריסוק אבן בשלפוחית השתן. בזמן היותו של ראש הממשלה תחת טשטוש מילא את מקומו השר להגנת הסביבה, לירושלים ומורשת זאב אלקין.

מירי רגב. AP
תמלא את מקומו של נתניהו. שרת התרבות מירי רגב/AP

לפני כשנתיים עבר נתניהו בדיקת קולונוסקפיה תחת טשטוש, שעברה בהצלחה. הבדיקה התקיימה במשך כחצי שעה על ידי פרופ' ערן גולדין. מנהל מחלקת גסטרו בבית החולים שערי צדק בירושלים. במהלכה נתגלו כמה פוליפים שהוסרו בהצלחה. ד"ר ברקוביץ' ליווה אותו במהלך הניתוח ההליך מילא את מקומו שר הביטחון משה יעלון.

בדוח הרפואי על מצבו של ראש הממשלה ב-2016 נכתב כי נתניהו מקפיד על אורח חיים בריא ועל תזונה בריאה. ד"ר ברקוביץ' כתב בדוח כי נתניהו עבר סדרת בדיקות מעבדה מקיפה שהייתה תקינה לחלוטין. כמו כן עבר ראש הממשלה שורה של בדיקות מערכות נוספות הכוללות: לב ריאה, בדיקה אורולוגית, בדיקת אף אוזן גרון ומערכת הגסטרו.

בבדיקת גסטרו אובחן פוליפ במעי הגס שהוסר תוך כדי הבדיקה. תוצאות המעבדה היו תקינות. לסיכום ציין ד"ר ברקוביץ' כי מצב בריאותו הכללי של נתניהו מצוין.

(עדכון ראשון 26.10, 21:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully